کد خبر : 236063
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
-

سفیر پاکستان: اختلافات کشمیر طبق منشور سازمان ملل و قطعنامه‌های شورای امنیت حل شود

سفیر پاکستان: اختلافات کشمیر طبق منشور سازمان ملل و قطعنامه‌های شورای امنیت حل شود

به گزارش قائم آنلاین، در این مراسم رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان در تهران در سخنانی تأکید کرد: کشمیری ها از ۲۷ اکتبر ۱۹۴۷ مورد آزار بی رحمانه نیروهای هند قرار گرفته اند. از آن روز به بعد، نیروهای امنیتی هند هزاران کشمیری بی گناه را پی در پی از طریق تروریسم حمایتی دولت معلول،

به گزارش قائم آنلاین، در این مراسم رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان در تهران در سخنانی تأکید کرد: کشمیری ها از ۲۷ اکتبر ۱۹۴۷ مورد آزار بی رحمانه نیروهای هند قرار گرفته اند. از آن روز به بعد، نیروهای امنیتی هند هزاران کشمیری بی گناه را پی در پی از طریق تروریسم حمایتی دولت معلول، اعدام و به قتل رساندند و یا به آنان تجاوز و برخی را نابینا کرده اند.
وی همچنین ضمن تشکر و سپاسگزاری از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، تأکید کرد که همیشه به مبارزات تعیین سرنوشت منطقه جامو و کشمیر اشغالی هند اهمیت زیادی داده شده است.
سفیر پاکستان در تهران همچنین از کلیه رسانه های ایرانی در پیشبرد اهداف کشمیر و برجسته سازی نقض سیستماتیک حقوق بشر توسط نیروهای هند تشکر کرد.
وی بار دیگر درخواست پاکستان مبنی بر توقف اعمال زور علیه مردم بی گناه کشمیر را از رهبران جهان، جامعه بین الملل از جمله سازمان ملل متحد و کلیه سازمان های حقوق بشری خواستار شده و افزود: اختلافات کشمیر بایستی طبق منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد حل و فصل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 5 =