کد خبر : 235927
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
-

ستاد مبارزه با کرونای تهران به شهرستان‌های استان سرکشی کنند

ستاد مبارزه با کرونای تهران به شهرستان‌های استان سرکشی کنند

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین روز دوشنبه در دیدار با ریاست بیمارستان دکتر شهید محمد مفتح با تقدیر و تشکر از نقش بی‌بدیل بخش درمان در خط‌مقدم مبارزه با کرونا، اظهار کرد: خلأ جدی شهرستان ورامین عدم اطلاع‌رسانی در زمینه بیماری کرونا بوده و است و آثار

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین روز دوشنبه در دیدار با ریاست بیمارستان دکتر شهید محمد مفتح با تقدیر و تشکر از نقش بی‌بدیل بخش درمان در خط‌مقدم مبارزه با کرونا، اظهار کرد: خلأ جدی شهرستان ورامین عدم اطلاع‌رسانی در زمینه بیماری کرونا بوده و است و آثار آن در مدیریت افکار عمومی برای مبارزه با این بیماری دیده می‌شود؛ متأسفانه برای ارائه آمارها مشکل وجود دارد و به مردم اطلاع‌رسانی مطلوبی نشده است.

وی گفت: در جذب کمک‌های مردمی و ورود گروه‌های جهادی ما سردرگم هستیم و اگر ستاد مبارزه با کرونا آمار دقیقی ارائه می‌کرد، می‌توانستیم از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم.

امام ‌جمعه موقت ورامین ادامه داد: ظرفیت دفتر امام‌جمعه و روحانیت همکاری با کادر بهداشت و درمان داشته و آماده ادامه خدمت‌رسانی است.

حجت الاسلام محمودی با انتقاد از ستاد مبارزه کرونای استان تهران بیان کرد: از دکتر زالی و ستاد مقابل با کرونا استان تهران توقع بود به شهرستان‌های استان تهران سرکشی کنند و کمبودهای شهرستان‌ها را از نزدیک لمس و دستورات لازم را صادر می‌کردند.

وی افزود: تاریخ در آینده این مقطع را با بیماری کرونا در کشور ما قضاوت خواهد کرد و اگر بتوانیم سربلند بیرون بیاییم آیندگان ما را تحسین خواهند کرد.

امام جمعه موقت ورامین این مقطع را مشابه زمان جنگ برای بزرگان دانست و عنوان کرد: در زمان جنگ فرماندهان نظامی وسط میدان بودند و انتظار مردم نیز در شرایط فعلی حضور بزرگان در وسط میدان، کنار مردم و بخش درمان است.

اگر به این شرایط توجه نشود زمستان سختی خواهیم داشت

دکتر مجتبی بندادکرمانی رئیس بیمارستان دکتر شهید محمد مفتح در ادامه از اعلام آمادگی و دل‌گرمی امام جمعه موقت شهرستان ورامین به بخش درمان تشکر کرد و گفت: برای اضافه کردن تخت اورژانس مشکل نداریم ولی هر تخت امکانات خاص می‌خواهد که برای تجهیز آن مشکل داریم.

وی افزود: باید با توجه به تعداد بالای مراجعان شرایط مناسب‌تری فراهم آید که در این رابطه درحال تلاش هستیم؛ اکنون با وضعیت کرونا پذیرش ما دو برابر شده است و همیشه یک بخش بیمارستان درگیر عمل‌ها و خدمات به مریض‌های خاص آن بخش است.

 رئیس بیمارستان دکتر شهید محمد مفتح وضعیت آینده را خطرناک توصیف کرد و گفت: در مهرماه تعداد مراجعات ما به ۶۰۰ نفر بیمار در روز رسیده که یک و نیم برابر روزهای تابستان امسال است و اگر توجه نشود زمستان سختی خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − 1 =