کد خبر : 235999
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
-

جوان نوین ساری در یک قدمی لیگ دو

جوان نوین ساری در یک قدمی لیگ دو

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال جوان نوین ساری که در روز آخر از صعود به رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازمانده بود با شکایت از تیم متخلف، مجدد شانس صعود پیدا کرد. گویا تیم کیان تهران که در روز آخر برابر جوان نوین ساری با توقف این تیم مانع صعود ساروی‌ها شده

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال جوان نوین ساری که در روز آخر از صعود به رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازمانده بود با شکایت از تیم متخلف، مجدد شانس صعود پیدا کرد.

گویا تیم کیان تهران که در روز آخر برابر جوان نوین ساری با توقف این تیم مانع صعود ساروی‌ها شده بود از بازیکنی غیرقانونی استفاده کرده بود که از قرار معلوم این بازیکن متخلف بازیکن ساروی کیان تهران بوده و در تیم نشاط ساری حضور داشته و بدون دریافت رضایت نامه با کیان تهران قرارداد بسته بود و همین موضوع بهانه ای شد تا حالا ساروی‌ها در یک قدمی صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گیرند.

شکایت ساروی‌ها در سازمان لیگ مطرح و در حال بررسی می باشد و حالا مسئولین ساروی، نمایندگان مجلس، اداره ورزش و هیات فوتبال برای دفاع از حق نماینده شایسته مازندران باید ورود کنند تا حق فوتبالی‌های مازندران ضایع نشود.
نامه ای که دیر پاسخ داده شد!
در حالی که باشگاه نشاط ساری از طریق هیات شهرستان، بلافاصله بعد از این موضوع نامه ای را در تاریخ ۲۱ مهر ۱۳۹۹ به هیات فوتبال استان ارسال کرد و موضوع را به هیات فوتبال استان اطلاع داده بود تا پیگیر این تخلف شوند، هیات فوتبال این نامه را نادیده گرفت و هیچگونه واکنشی نشان نداد تا اینکه باشگاه جوان نوین ساری نیز به این موضوع واکنش نشان داد و خواستار پیگیری جدی شد. اما بعد از گذشت یک ماه، هیات فوتبال روز گذشته نامه ای را به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرد تا کمیته انضباطی این موضوع را پیگیری کنند.

مسئولین جدی تر پیگیر باشند
اما در این شرایط حساس انتظار می رود مسئولین ساروی و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و شهر ساری و هیات فوتبال استان مازندران به صورت جدی تر پیگیر این موضوع باشند تا حق به حقدار برسد و تیم فوتبال جوان نوین ساری که در این فصل تا لحظات آخر جزو تیم صدرنشین بود، به حق واقعی اش که صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است برسد. از حاج مجید حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و تمامی مسئولین ورزشی انتظار میره در این موضوع حیثیتی ورود کنند و حق ورزش مازندران را بگیرند تا سهیمه ساری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور احیا شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − سه =