کد خبر : 235836
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
-

توضیحات محمدحسین لطیفی درباره اجرای «هفت»

توضیحات محمدحسین لطیفی درباره اجرای «هفت»

به گزارش قائم آنلاین، در پی انتشار مطلبی به نقل از روابط عمومی رادیو تهران مبنی بر انصرف محمد حسین لطیفی از اجرای برنامه «هفت»، این مجری و کارگردان با ارائه توضیحاتی درباره محتوای سخنانش در برنامه «پشت صحنه» رادیو، خاطرنشان کرد: در ابتدا از من سوال شد چرا «هفت» مثل دوره‌های گذشته جنجالی نیست

به گزارش قائم آنلاین، در پی انتشار مطلبی به نقل از روابط عمومی رادیو تهران مبنی بر انصرف محمد حسین لطیفی از اجرای برنامه «هفت»، این مجری و کارگردان با ارائه توضیحاتی درباره محتوای سخنانش در برنامه «پشت صحنه» رادیو، خاطرنشان کرد: در ابتدا از من سوال شد چرا «هفت» مثل دوره‌های گذشته جنجالی نیست من پاسخ دادم باید در برنامه شأن مهمان حفظ شود. در ادامه سوال شد با توجه به شروع سریال برای ادامه اجرا «هفت» مشکلی ندارید که من پاسخ دادم با توجه به نبود پرواز در سنندج برای من سخت است.

لطیفی در ادامه توضیحاتش گفت: از تهیه‌کننده هم خواسته بودم اگر امکان دارد در این مدت شخصی را جایگزین من کنند ولی چون هشتاد قسمت از برنامه را خودم اجرا کرده بودم دوست دارم در ادامه با وجود سختی خودم حضور داشته باشم. پس خبر انصراف من نادرست بوده و در صورت لزوم فایل صوتی مصاحبه را منتشر خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 1 =