کد خبر : 236010
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
-

تاکید جلالی بر ضرورت حفظ صلح و ثبات در منطقه

تاکید جلالی بر ضرورت حفظ صلح و ثبات در منطقه

به گزارش قائم آنلاین، در این ملاقات طیف وسیعی از موضوعات شامل تبعات و شرایط فعلی پاندمی کرونا در جهان ، انتخابات آمریکا و بحران قره باغ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت . آگانسیان در این دیدار با اشاره به همه گیری بیماری کرونا در جهان تاثیر آن را بر مشاغل خبری و

به گزارش قائم آنلاین، در این ملاقات طیف وسیعی از موضوعات شامل تبعات و شرایط فعلی پاندمی کرونا در جهان ، انتخابات آمریکا و بحران قره باغ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
آگانسیان در این دیدار با اشاره به همه گیری بیماری کرونا در جهان تاثیر آن را بر مشاغل خبری و حوزه های علمی مورد بررسی قرار داد و عنوان داشت بسیاری از نهادها و موسسات در این ایام به برگزاری ارتباطات مجازی روی آورده اند که این موضوع تاثیر منفی را در کیفیت کار این موسسات گذاشته است .
در خصوص موضوع قره باغ سردبیر مجله حیات بین الملل حضور گروههای تروریستی در منطقه را تهدیدی جدی برای کشورهای منطقه دانست و بر لزوم همکاری همه کشورها برای مقابله با این تهدید تاکید نمود. وی انتخابات این دوره از ریاست جمهوری در آمریکا را سخت و دشوار توصیف کرد و پیش بینی نمود این انتخابات موجب بروز تنش های داخلی در آمریکا گردد.
در این ملاقات کاظم جلالی شرایط کنونی در منطقه را حساس توصیف نمود و بر لزوم هشیاری همه کشورها و همچنین ضرورت حفظ صلح و ثبات در منطقه تاکید و آمادگی موسسات مطالعاتی و پژوهشی ایران برای برای همکاریهای علمی و پژوهشی در موضوعات مورد علاقه طرفین را اعلام نمود که مورد استقبال طرف روس قرار گرفت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + شانزده =