کد خبر : 235884
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
-

برزگر: قرار گرفتن مسئولین در مقابل هم، به صلاح کشور نیست

برزگر: قرار گرفتن مسئولین در مقابل هم، به صلاح کشور نیست

به گزارش قائم آنلاین، عباس برزگر در گفت‌وگو ، در رابطه با موضوع “ضرورت همدلی در شرایط فعلی کشور” اظهار کرد: بحث همدلی و اتحاد در هر اجتماعی و اینکه تمام نیروها را برای کمک به هم و در یک جهت و با هر هدفی به کار گیریم، یکی از نکات مهم در هر جامعه‌ای

به گزارش قائم آنلاین، عباس برزگر در گفت‌وگو ، در رابطه با موضوع “ضرورت همدلی در شرایط فعلی کشور” اظهار کرد: بحث همدلی و اتحاد در هر اجتماعی و اینکه تمام نیروها را برای کمک به هم و در یک جهت و با هر هدفی به کار گیریم، یکی از نکات مهم در هر جامعه‌ای است.

وی با اشاره به آیه “واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا” خاطرنشان کرد: خداوند در این آیه می‌فرماید که همگی به ریسمان الهی که همان ایمان به خداوند متعال است چنگ بزنید و متفرق نشوید. تفرقه و جدایی و صرف نیرو و انرژی‌ها جهت خنثی کردن یکدیگر خلاف همدلی و وحدت و خلاف مصالح کشور، نظام و اسلام است.

این کارشناس مسائل حقوقی تصریح کرد: در سطح جهانی شاهد هستیم که کشورهای اسلامی با هم اختلاف دارند و به جای اینکه نیروها و انرژی‌شان را در جهت امت واحد به کار گیرند، متاسفانه اینطور نیست و برخی با دشمن همکاری می‌کنند، بعضی با یکدیگر دشمن هستند، برخی بی تفاوت بوده و بعضی نیز با مسلمانان و کشورهای اسلامی دشمنی می‌کنند.

برزگر افزود: خواست دشمن این است که مسلمانان را تضعیف کند تا آنها با یکدیگر بجنگند و در دنیای امروز شاهد هستیم که لطمه‌های بزرگی به دنیای اسلام وارد شده که نتیجه تضعیف مسلمانان و کشورهای اسلامی، تقویت کفر و دشمنان اسلام و جوامع اسلامی است.

وی گفت: در بعد داخلی و درون کشور هم در سطح دیگری دقیقا همین نمود را دارد. اگر احزاب، مسئولین و شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و مذهبی خدای ناکرده به جای همدلی، در مقابل یکدیگر قرار گیرند و به جای کمک به هم با هم دشمنی کرده و تفرقه و فتنه انگیزی کنند، به صلاح کشور، نظام و جامعه ایرانی نیست و همچنین به ضرر امت اسلامی خواهد بود.

این حقوقدان تاکید کرد: در حال حاضر این همه فشار از خارج به کشورمان وارد می‌شود و دشمنان از هر طیف و با هر هدف و امکاناتی علیه کشورمان هستند تا هر گونه صدمه تبلیغاتی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و… که می‌توانند به ما وارد کنند و در تمام ابعاد دشمنی می‌کنند، بنابراین در چنین شرایط و جوی آنچه که می‌تواند مورد رضای خداوند باشد همدلی است.

برزگر در ادامه خاطرنشان کرد: البته همدلی به این معنا نیست که اگر کسی خیانت هم کرد بگوییم کارش درست است، اینگونه نیست و باید روشنگری کرد که روشنگری هم با در افتادن با یکدیگر و مبارزه با هم تفاوت دارد.

وی گفت: آنچه که مرضی خداوند متعال است و اهل بیت (ع) از ما به عنوان کشور اسلامی و شیعی انتظار دارند این است که باید سنت پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم. ائمه طاهرین حتی با دشمنان خودشان هم با زبان خوش و ارشادی صحبت می‌کردند و اینگونه نبود که جامعه اسلامی را به سمت تفرقه سوق دهند و همیشه در جهت وحدت بوده‌اند.

این وکیل دادگستری با اشاره به سخنان رهبری، اظهار کرد: ایشان بارها در سخنانشان به دولتمردان، قوای سه‌گانه و مردم تذکر ناصحانه و پدرانه داده‌اند و همیشه دلسوزی کرده‌اند و اگر صحبتی می‌کنند در نهایت دلسوزی است و باید به فرمایشات ایشان با جان و دل گوش کنیم و در راستای فرمایش خداوند متعال که می‌فرماید “واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا” با هم در رسیدن به اهداف نظام مقدس اسلامی و انقلابمان وحدت و همدلی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + چهار =