کد خبر : 236005
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
-

بدهی ۱۰ میلیاردی بزرگترین سینمادار کشور به پخش‌کننده‌ها

بدهی ۱۰ میلیاردی بزرگترین سینمادار کشور به پخش‌کننده‌ها

به گزارش قائم آنلاین، روابط عمومی سازمان سینمایی با اعلام تمدید مهلت مراجعه سینماهای بدهکار به صندوق اعتباری هنر، فهرست به روز رسانی شده بدهی سینماهای کشور به دفاتر پخش از اکران ۹۸ به مبلغ ۲۹۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال را نیز منتشر کرده است. براساس این گزارش، پیرو لیست منتشر شده در ۱۳ شهریور

به گزارش قائم آنلاین، روابط عمومی سازمان سینمایی با اعلام تمدید مهلت مراجعه سینماهای بدهکار به صندوق اعتباری هنر، فهرست به روز رسانی شده بدهی سینماهای کشور به دفاتر پخش از اکران ۹۸ به مبلغ ۲۹۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال را نیز منتشر کرده است.

براساس این گزارش، پیرو لیست منتشر شده در ۱۳ شهریور ماه و اعلام مغایرت برخی دفاتر پخش، لیست اصلاح شده به همراه سه جدول شامل فهرست بدهی سینماهای کشور، فهرست بدهی سینماها به تفکیک دفتر پخش و فیلم و فهرست بدهی سینماهای حوزه هنری منتشر شد.

مهلت دریافت این تسهیلات که ازسوی سازمان سینمایی تامین شده است تا هفته آینده تمدید شده و آخرین فرصت مراجعه سینماداران بدهکار به صندوق اعتباری هنر برای دریافت وام ۴ درصدی طبق جداول جهت تسویه با فیلم‌ها خواهد بود.

در این گزارش سه جدول با جزئیات رقم بدهی‌ها منتشر شده که بدهی حوزه هنری قابل توجه است. دراین باره مصطفی کیایی – کارگردان فیلم مطرب – که پرفروش‌ترین فیلم سال قبل بود در گفت‌وگویی با ایسنا به بودجه مجزای حوزه هنری اشاره و اعتراض کرده بود  این مجموعه هنوز پول فروش فیلمش را پرداخت نکرده است.

فهرست بدهی سینماهای کشور

فهرست بدهی کل سینماهای حوزه هنری به دفاتر پخش

 فهرست بدهی سینما های کشور به تفکیک دفتر پخش و فیلم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =