کد خبر : 236034
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
-

آغاز مجدد لیگ والیبال از ۱۸ آبان

آغاز مجدد لیگ والیبال از ۱۸ آبان

به گزارش قائم آنلاین، شهرام عظیمی افزود: بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی روز گذشته، ادامه دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت متمرکز به میزبانی تهران و در سه هفته برگزار خواهد شد. او با بیان این که هفته نخست این مسابقات از ۱۸ آبان‌ماه شروع

به گزارش قائم آنلاین، شهرام عظیمی افزود: بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی روز گذشته، ادامه دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت متمرکز به میزبانی تهران و در سه هفته برگزار خواهد شد.

او با بیان این که هفته نخست این مسابقات از ۱۸ آبان‌ماه شروع می‌شود، تصریح کرد: ورود تیم‌ها روز شنبه ۱۷ آبان‌ماه است و دیدارهای هفته‌های هشتم، نهم و دهم لیگ برتر در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه پیگیری خواهد شد.

سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با یادآوری توقف ۱۵ روزه مسابقات بعد از هر هفته دیدارهای متمرکز، افزود: هفته دوم لیگ برتر متمرکز نیز در تاریخ‌های ۹ تا ۱۳ آذرماه برگزار می‌شود و هفته‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم دیدارهای لیگ برتر، در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۹، ۱۱ و ۱۳ آذرماه در شهر تهران پیگیری خواهد شد.

وی زمان برگزاری هفته سوم لیگ متمرکز را نیز روزهای یک‌شنبه ۳۰ آذرماه و سه‌شنبه دوم دی ماه اعلام کرد و ادامه داد: در این روزها، دیدارهای هفته‌های ۱۴ و ۱۵ دور رفت مرحله مقدماتی در تهران برگزار خواهد شد.

عظیمی با یادآوری این که نیم فصل لیگ برتر مردان از روز چهارشنبه سوم دی‌ماه شروع می‌شود و تا روز شنبه ۱۳ دی ماه ادامه خواهد داشت، گفت: دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی به صورت متمرکز و همانند لیگ ملت‌ها در پنج هفته برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: برنامه دقیق دیدارهای دور رفت و ساعت و مکان برگزاری مسابقات، به زودی اعلام خواهد شد.

سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران، از روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه ۹۹ شروع شد و از ۱۸ مهرماه به دنبال موج سوم بیماری کرونا در ایران و جهان، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا و این‌ که تیم‌ها بتوانند با آرامش خاطر بیش‌تر و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به تمرینات و رقابت‌های خود بپردازند، ادامه مسابقات را متوقف کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − یک =