کد خبر : 235789
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
-

مدعیان طلبکار از انقلاب بگویند برای انقلاب چهل ساله چه کاری کردند؟

مدعیان طلبکار از انقلاب بگویند برای انقلاب چهل ساله چه کاری کردند؟

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله سید رحیم توکل در گفت و گو با خبرنگار ما در انتقاد به طرح مسئله بی اساس  اسلام ۸۰۰ ساله و انقلاب اسلامی ۴۰ ساله که برخی مطرح کرده اند، گفت: این اعتراضی که برخی  افراد نسبت به انقلاب کردند، بی انصافی محض بود. عضو مجلس خبرگان رهبری با

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله سید رحیم توکل در گفت و گو با خبرنگار ما در انتقاد به طرح مسئله بی اساس  اسلام ۸۰۰ ساله و انقلاب اسلامی ۴۰ ساله که برخی مطرح کرده اند، گفت: این اعتراضی که برخی  افراد نسبت به انقلاب کردند، بی انصافی محض بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که قرار دادن انقلاب ۴۰ ساله در مقابل اسلام ۸۰۰ ساله یک قیاس نابرابر است، افزود: به این افراد توصیه می کنم دنبال جو سازی برای خود نباشید چرا که انقلاب، خون شهدا و امام و رهبری صاحب دارند.

آیت الله توکل در ادامه با طرح سوالی واضح که پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه معصومین (علیهم السلام) آمدند و به شهادت سیدند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و چطور باید از امام و رهبری انتظار داشت، خاطرنشان کرد: این چه ادعای ناصحیحی است که  می‌گویید چهل سال انقلاب نشد، چهل سال دیگر هم انجام نمی‌شود. ۱۳ امام معصوم (علیه السلام) به شهادت رسیدند، امام علی (علیه السلام) فرقش دو نیم شد، امام حسین (علیه السلام) در کربلا به شهادت رسید اما حکومت حقی تشکیل نشد، تا آنکه امام زمان (اروحناه فداه) بیایند و حکومت حق را جایگزین کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه این افراد اگر در زمان اهل بیت (علیهم السلام) و حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) بودند با همین حرف‌ها معترض حکومت حضرت می‌شدند  که شما این همه جنگ کردید، اما وضع درست نشد، اضافه کرد:‌همه دنیا در مقابل انقلاب صف آرایی کردند و ما وظیفه داریم در مقابل ظلم و ظالم بایستیم.

آیت الله توکل با تاکید بر اینکه ما موظف به انجام تکلیف هستیم و نتیجه دست ما نیست، خطاب به این افرادی که دست به تحریف  می‌زنند، گفت:‌من از همین افراد سوال می‌کنم وقتی انقلاب پیروز شد شما برای انقلاب چه کردید؟

عضو مجلس خبرگان رهبری به این افراد توصیه کرد که برای دلخوشی چهارتا ضدانقلاب، با انقلاب اسلامی در نیفتید که  خدا خوار و ذلیلتان می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 9 =