کد خبر : 235775
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
-

تسویه طلب ۳ میلیاردی شهرداری نکا از کارخانه سیمان مازندران

تسویه طلب ۳ میلیاردی شهرداری نکا از کارخانه سیمان مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علی داد در گفت‌وگو ، در نکا، با اشاره به جلسه مدیران کارخانه سیمان مازندران در نکا با مدیران شورای شهر و شهرداری نکا، اظهار کرد: در این جلسه قرار شد دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بدهی مانده از سال‌های قبل این تولیدی بزرگ کشور به شهرداری نکا ظرف ۴۵

به گزارش قائم آنلاین، علی داد در گفت‌وگو ، در نکا، با اشاره به جلسه مدیران کارخانه سیمان مازندران در نکا با مدیران شورای شهر و شهرداری نکا، اظهار کرد: در این جلسه قرار شد دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بدهی مانده از سال‌های قبل این تولیدی بزرگ کشور به شهرداری نکا ظرف ۴۵ روز آینده پرداخت شود.

وی افزود: این مبلغ بابت ساخت بناهای ساخته شده در مجموعه کارخانه سیمان در سال‌های قبل بوده که از حدود ۳۰ سال قبل تا کنون تعیین تکلیف نشده بود که امروز با تنظیم صورتجلسه‌ای قرار شد تا دو میلیارد تومان این مبلغ به صورت نقد و ۸۵۰ میلیون تومان دیگر آن به صورت حواله سیمان پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا با بیان اهمیت دریافت این میزان سیمان، خاطرنشان کرد: سیمان دریافتی برای بکارگیری در مجتمع تولیدی شهید گرائیلی شهرداری نکا به کار گرفته خواهد شد و جان تازه‌ای برای این واحد تولیدی مدیریت شهری نکا خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: در سال‌های گذشته تلاش زیادی برای فراهم شدن شرایط این هماهنگی و همکاری صورت پذیرفته بود که متأسفانه به نتیجه نرسید اما امروز با رفع موانع و حل شدن موضوع، مبلغ قابل توجهی در این شرایط اقتصادی به بدنه مدیریت شهری نکا برای انجام پروژه‌های بر زمین مانده و رونق فضای شهری تزریق خواهد شد.

وی گفت: تمام تلاش خود را برای هرچه فعال‌تر کردن مجاری ورودی مالی و راه‌اندازی برنامه‌های بر زمین مانده در این سال‌ها به کار خواهیم گرفت و تا آخرین روز مانده از عمر خدمت‌گذاری به انجام وظیفه خواهیم پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 9 =