کد خبر : 235720
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
-

نیروهای مسلح، باعث افتخار کشور هستند

نیروهای مسلح، باعث افتخار کشور هستند

به گزارش قائم آنلاین، سردار حسین اشتری در حاشیه حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیات همراه  که برای  تبریک هفته نیروی انتظامی در ستاد ناجا انجام شد، با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری(ع) و با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)، اعیاد ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، گفت: خدا را شاکریم

به گزارش قائم آنلاین، سردار حسین اشتری در حاشیه حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیات همراه  که برای  تبریک هفته نیروی انتظامی در ستاد ناجا انجام شد، با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری(ع) و با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)، اعیاد ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، گفت: خدا را شاکریم که در آخرین روز هفته نیروی انتظامی میزبان فرمانده‌ای مردمی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا، افزود: پیام ایشان موجب ارتقاء روحیه ما و همه نیروهای پلیس شد؛ همکارانم از دورترین نقطه تا بازنشستگان، به وجود خود افتخار می‌کنند و توفیق سربازی ولایت را غرور آفرین می دانند.

وی با اشاره به برنامه های برگزار شده در هفته نیروی انتظامی ادامه داد: هدف ما در این هفته، ارائه خدمات بیشتر به مردم و رسیدگی بیشتر به امور کارکنان ناجا است.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ماموریت های ناجا و گستردگی کار در آن، این نیرو را به عنوان یک سازمان بی نظیر در بین سایر سازمان ها رقم زده و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ناجا علاوه بر ماموریت های ذاتی خود یک سازمان خدمتگزار است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات درخشان نیروهای مسلح همزمان با شیوع کرونا ادامه داد: امروز این مهم، مورد تاکید فرمانده معزز کل قوا(مدظله العالی) است و ایشان تاکید فرمودند که همه سازمان ها بایستی در این خصوص پای کار باشند گرچه معظم له از اقدامات انجام شده ابراز رضایت کردند.

اشتری تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح باعث افتخار کشور هستند و در هر حادثه ای در کنار مردم بوده و خواهند بود و مردم هم آنها را دوست دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا با عنوان “با هم برای امنیت و سلامت” اظهار کرد: امروز حافظان امنیت و سلامت در کنار هم هستند تا بتوانند این ویروس منحوس را شکست دهند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، اشتری با تقدیر و تشکر از حمایت های فرمانده سپاه پاسداران گفت: دوران طلایی تعامل و همکاری نیروهای مسلح را شاهدیم چراکه در هر شرایط و ماموریتی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کنار هم هستند.  تعامل و همدلی بین نیروهای مسلح و سایر بخش ها می تواند تلاش دشمنان را ناکام و توطئه آنان را خنثی کند و وظیفه همه ما این است که چنین  تعامل و همدلی را حفظ و ارتقاء دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =