کد خبر : 235710
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
-

خیال مربیان فاقد مدرک مربیگری حرفه‌ای راحت شد

خیال مربیان فاقد مدرک مربیگری حرفه‌ای راحت شد

به گزارش قائم آنلاین، فدراسیون فوتبال اعلام کرد: بر اساس درخواست رسمی سازمان لیگ و تایید فدراسیون اجرای ماده ۱۵ دستورالعمل نظام هماهنگ آموزش و ارتقای مربیان با توجه به شرایط شیوع کرونا و عدم برگزاری دوره های تئوری و عملی حرفه ای مربیگری در یک سال اخیر، ملاک عمل درباره ارائه مدارک الزام آور پیش

به گزارش قائم آنلاین، فدراسیون فوتبال اعلام کرد: بر اساس درخواست رسمی سازمان لیگ و تایید فدراسیون اجرای ماده ۱۵ دستورالعمل نظام هماهنگ آموزش و ارتقای مربیان با توجه به شرایط شیوع کرونا و عدم برگزاری دوره های تئوری و عملی حرفه ای مربیگری در یک سال اخیر، ملاک عمل درباره ارائه مدارک الزام آور پیش بینی شده، به فصل آتی (۱۴۰۱_۱۴۰۰) موکول گردید.

بدیهی است در فصل۱۴۰۱_۱۴۰۰ باشگاه‌های حاضر در لیگ کشور فقط بر اساس دستورالعمل مذکور می توانند نسبت به جذب مربیان موردنظر باشگاه اقدام کنند و لاغیر.

به گزارش ایسنا، مطابق این بند، مربیان که دارای مدرک مربیگری حرفه‌ای نیستند، نمی‌توانند در لیگ برتری به عنوان سرمربی فعالیت کنند. در حال حاضر نیمی از مربیان لیگ برتری از جمله نکونام، رحمتی، نویدکیا، رضایی، بیاتلو و … فاقد این مدرک هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =