کد خبر : 234933
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
-

“صعود” و “نزول” میهمان امروز بورس

“صعود” و “نزول” میهمان امروز بورس

به گزارش قائم آنلاین، شاخص کل بورس امروز با ۷۰۱۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۰۸۴ واحد کاهش به رقم ۳۹۳ هزار و ۸۶۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۹۲ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال انجام

به گزارش قائم آنلاین، شاخص کل بورس امروز با ۷۰۱۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۰۸۴ واحد کاهش به رقم ۳۹۳ هزار و ۸۶۳ واحد رسید.

معامله‌گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۹۲ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال انجام دادند.

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌ گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت تهران و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ملی صنایع مس ایران و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

بانک دی، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، بانک تجارت و بانک صادرات ایران نیز نمادهای پربیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس هم با ۳۸ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۹۷۰ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران این بازار ۵۸۲ هزار معامله به ارزش ۴۰ هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال انجام دادند.

پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس و سرمایه‌ گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بیمه پاسارگاد، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار گذاشتند.

سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، پلیمر اریاساسول، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، پتروشیمی ارومیه، سیمان لار سبزوار و سرمایه‌ گذاری پویا نیز نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 11 =