کد خبر : 234927
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
-

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم نهضت “کمک مومنانه” فریدونکنار

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم نهضت “کمک مومنانه” فریدونکنار

به گزارش قائم آنلاین، سیدحسین میرمرادی در گفت‌وگو ، اظهارکرد: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه به نیت شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده خان‌طومان با محوریت شهید علی عابدینی و با تلاش خیرین و مسئولان در فریدونکنار برگزار شد. وی خاطرنشان کرد: در این مرحله تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار

به گزارش قائم آنلاین، سیدحسین میرمرادی در گفت‌وگو ، اظهارکرد: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه به نیت شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده خان‌طومان با محوریت شهید علی عابدینی و با تلاش خیرین و مسئولان در فریدونکنار برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان برای نیازمندان تهیه و توزیع شده است.

رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج فریدونکنار بیان کرد: در دهه آخر ماه صفر تعداد هزار و ۱۶۵ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان که در مجموع به میزان ۳۵۰ میلیون تومان بوده تهیه و توزیع شد.

وی تصریح کرد: مبلغ ۹۰ میلیون تومان به‌صورت کمک‌های نقدی برای پرداخت اجاره، قبوض و سایر هزینه‌ها به نیازمندان پرداخت شد که در مجموع مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان کمک‌های مومنانه جمع‌آوری و توزیع شد.

میرمرادی یادآورشد: مردم شریف فریدونکنار از شروع بیماری کرونا بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بخش بهداشت و درمان کمک اهدا کردند که این کمک‌ها بیشتر صرف خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان شد.

وی گفت: از شروع رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در فریدونکنار جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 15 =