کد خبر : 234846
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۱۸
-

توخل بعد از شکست برابر یونایتد: این پاری سن ژرمن نبود

توخل بعد از شکست برابر یونایتد: این پاری سن ژرمن نبود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از RMC، پاری سن ژرمن فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در گام نخست فصل جاری در خانه از منچستر یونایتد پذیرایی کرد که شیاطین سرخ در این بازی توانستند با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کنند. توماس توخل بعد از بازی گفت: نتوانستیم بازی را

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از RMC، پاری سن ژرمن فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در گام نخست فصل جاری در خانه از منچستر یونایتد پذیرایی کرد که شیاطین سرخ در این بازی توانستند با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کنند.

توماس توخل بعد از بازی گفت: نتوانستیم بازی را کنترل کنیم و عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. بازی را بر خود سخت کردیم و به خوبی موقعیت ایجاد نکردیم. گاهی اوقات در فوتبال آنگونه که دوست دارید نمی شود و برنامه های مربی اجرا نمی شود که البته این طبیعی است.

او ادامه داد: ما بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم. این برای نخستین بار بود که از این ترکیب استفاده کردیم. عملکرد خوبی نداشتیم و این یک واقعیت است. ادریس گایا هم مصدوم شد تا او هم به فهرست غایبان تیم اضافه شود.

توخل در پایان گفت: هم در خط دفاعی و هم در حمله شب خوبی را تجربه نکردیم. به صراحت بگویم که این پاری سن ژرمن نبود. اکنون زمان مناسبی برای عصبانیت نیست. ما عصبانی نمی شویم و تمرکز خود را از دست نمی دهیم بلکه با آرامش و اعتمادی که به خود داریم به کارمان ادامه می دهیم و اطمینان داریم که در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر خواهیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =