کد خبر : 234941
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
-

تسلیت درگذشت امیر سرتیپ دوم جانباز مصوری

تسلیت درگذشت امیر سرتیپ دوم جانباز مصوری

به گزارش قائم آنلاین، در این پیام آمده است: جاماندن از قافله نور و عاشقان طریق شهادت همواره در دل خویش از دوری همسنگران و یاران شهید، غم سنگینی دارد که جز با وصال یار درمان نخواهد شد. عاشقانِ عارفی که سال‌ها پس از پایان روزهای خون و حماسه، سنگرهای نبرد با دشمن را ترک

به گزارش قائم آنلاین، در این پیام آمده است: جاماندن از قافله نور و عاشقان طریق شهادت همواره در دل خویش از دوری همسنگران و یاران شهید، غم سنگینی دارد که جز با وصال یار درمان نخواهد شد. عاشقانِ عارفی که سال‌ها پس از پایان روزهای خون و حماسه، سنگرهای نبرد با دشمن را ترک نکرده و با انتقال فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس به نسل جوان، قدم در معبری نهادند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) فضیلتش کمتر از شهادت نیست.بزرگ مردانی که با وجود جراحات روحی و جسمی جنگ تحمیلیِ استکبار علیه ملت مظلوم ایران اسلامی، همیشه در خط مقدم دفاع از آزادی و آزادگی قرار داشتند.

مرحوم امیر سرتیپ دوم جانباز مصوری از همین انسان‌های مومن و ولایی بود که در راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان تا پایان عمر با برکتش از هیچ کوششی دریغ نورزید تا به معبودش پیوست.

این سازمان بر خود لازم می داند درگذشت این یادگار دوران دفاع مقدس و رزمنده جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی ملت ایران به ویژه همرزمان و خانواده معظم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات را خواستار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 6 =