کد خبر : 234925
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
-

بعید می‌دانم آموزش در دانشگاه‌ها به دوران پیش از کرونا بازگردد

بعید می‌دانم آموزش در دانشگاه‌ها به دوران پیش از کرونا بازگردد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، “تان انج چای”( Tan Eng Chye) رئیس دانشگاه ملی سنگاپور گفت: پیش‌بینی می‌کنم آموزش دانشگاه‌ها به دوران قبل از کرونا بازنگردد. وی اعلام کرد که دانشگاه سنگاپور روش‌هایی را برای جلوگیری از شیوع کروناویروس در نظر گرفته است. رئیس دانشگاه سنگاپور که همواره از برترین‌های دنیا بوده

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، “تان انج چای”( Tan Eng Chye) رئیس دانشگاه ملی سنگاپور گفت: پیش‌بینی می‌کنم آموزش دانشگاه‌ها به دوران قبل از کرونا بازنگردد.

وی اعلام کرد که دانشگاه سنگاپور روش‌هایی را برای جلوگیری از شیوع کروناویروس در نظر گرفته است.

رئیس دانشگاه سنگاپور که همواره از برترین‌های دنیا بوده است، در مورد این تدابیر اظهار کرد: اولین استراتژی،”مهار” بود که سه پردیس دانشگاه را به پنج منطقه مستقل تقسیم کردیم و دانشجویان و کارمندان باید در محدوده تعیین شده خود بمانند.

وی ادامه داد: دومین استراتژی “عدم ازدحام” است. این اقدام از طریق استفاده ترکیبی از یادگیری حضوری و مجازی برای به حداقل رساندن حضور افراد در دانشگاه میسر شده است.

“تان انج چای” افزود: سومین اقدام راه‌اندازی یک اپلیکیشن ردیابی و سنجش تماس افراد با هم بوده که در محیط‌های مختلف دانشگاه‌ مانند کتابخانه، مجموعه‌های ورزشی، اتوبوس دانشگاه و سرویس غذاخوری مورد نیاز بوده است.

تان با اشاره به ادامه مدیریت شرایط در دوران کرونا گفت که احساس می‌کند استفاده از روش ترکیبی آموزش باعث ایجاد “محیطی خوب” شده است و انتظار دارد که دانشگاه برای مدت طولانی‌تری به استفاده از این روش ادامه دهد. یعنی دانشگاه ملی سنگاپور برای ادامه راه در دوران کرونا هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

پاندمی “کووید-۱۹” باعث شد دانشگاه سنگاپور نه‌تنها نحوه تدریس به دانشجویان را بررسی کند، بلکه مواردی را که به دانشجویان آموزش می‌دهد، مورد بررسی مجدد قرار دهد.

در سال ۲۰۱۸ میلادی،‌ دانشگاه سنگاپور برنامه‌ای برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خود راه‌اندازی کرد که طی آن دانشجو می‌تواند به دوره‌های تحصیلی بیشتری دست پیدا کند. به عنوان مثال، یک فارغ‌التحصیل رشته حقوق می‌تواند در دوره علوم رایانه هم شرکت کند. تحت این برنامه، بیش از ۷۰۰ دوره در دسترس قرار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 10 =