کد خبر : 234090
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۲۷
-

عدنان: بازی با ایران آسان نیست اما عراق به جام‌جهانی می‌رود

عدنان: بازی با ایران آسان نیست اما عراق به جام‌جهانی می‌رود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی عدنان مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال عراق که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد درباره شرایط تیم کشورش در انتخابی جام جهانی و صعود به دور بعدی رقابت ها گفت:‌ همانطور که بارها گفته ام، ما تیم خوبی داریم.  بازیکنان جوانی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی عدنان مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال عراق که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد درباره شرایط تیم کشورش در انتخابی جام جهانی و صعود به دور بعدی رقابت ها گفت:‌ همانطور که بارها گفته ام، ما تیم خوبی داریم.  بازیکنان جوانی داریم که بارها توانستند در ترکیب قابلیت هایشان را نشان دهند. مربی خوبی داریم و تاکنون واقعاً خوب کار کرده ایم. به همین دلیل است که ما در گروه مقدماتی خود اول هستیم. در گروه ما بازی مقابل ایران ، که به طور منظم در جام جهانی حضور دارد، یا حتی برابر بحرین کار آسانی نیست. راهیابی به جام جهانی برای کشوری که سال ها در یک جام جهانی بازی نکرده کار آسانی نیست. اما ما اعتماد به نفس لازم برای صعود به جام جهانی بعدی در قطر را داریم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: در حال حاضر شرایط برای همه تیم های ملی جهان بسیار دشوار است. تا سال آینده بازی ها برگزار نمی شود و این شرایط سختی را برای همه تیم ها ایجاد می کند.

عدنان درباره بازی های جام جهانی گفت: قطر کشور کوچکی است و مسافت بین ورزشگاه ها و شهرها خیلی کم است و به همین خاطر تیم ها زمان بیشتری برای استراحت خواهند داشت و بازی ها بهتر و شاداب تر برگزار می شود. این جام جهانی با دوره های قبل جام جهانی متفاوت خواهد بود. قطر کشور امن و خوبی است و قطعا به خوبی از عهده میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ برخواهد آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 17 =