کد خبر : 231869
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۵:۴۶
-

رسولی: در مورد حقوق تیراندازان چیزی به من ابلاغ نشده است

رسولی: در مورد حقوق تیراندازان چیزی به من ابلاغ نشده است

به گزارش قائم آنلاین، ناصر رسولی در گفت و گو ، درباره تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ اظهار کرد: در حال مذاکره هستیم، به محض اینکه تمدید قرارداد انجام شود رسانه‌ای خواهیم کرد. وی در پاسخ به این سوال که شروط فنی هاشمی چیست که فدراسیون هنوز با آن موافقت نکرده است گفت: نمی‌توان

به گزارش قائم آنلاین، ناصر رسولی در گفت و گو ، درباره تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ اظهار کرد: در حال مذاکره هستیم، به محض اینکه تمدید قرارداد انجام شود رسانه‌ای خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که شروط فنی هاشمی چیست که فدراسیون هنوز با آن موافقت نکرده است گفت: نمی‌توان این موضوعات را رسانه‌ای کرد ان شاءالله هر زمانی که این اتفاق بیفتد ما اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در خصوص طولانی شدن موضوع تمدید قرارداد هاشمی سرمربی ایرانی تیم ملی تفنگ گفت: انشاءالله طرفین به جمع بندی برسند انجام خواهد شد. مشکل آن‌چنانی وجود ندارد و مذاکره در حال انجام است.

رسولی در پاسخ به این سوال که حقوقی که دادگر اعلام کرده است که به ملی‌پوشان پرداخت خواهد شد انجام شده گفت: از سوی کمیته ملی المپیک که حقوق‌ها پرداخت شد. در مورد حقوق از سوی فدراسیون چیزی نشنیده ام. اگر آقای دادگر رییس فدراسیون چیزی گفته است موضوع جدایی است که هنوز به من ارجاع نشده است.

وی در خصوص تمرینات تیم ملی تفنگ و تپاچه گفت: با توجه به اینکه شیوع کرونا در ایران به مرحله سوم رسیده است مرحل جدید تمرینات تا ۱۷ مهر ادامه دارد و برنامه‌های بعدی اعلام خواهد شد. باید مربیان برنامه‌ها را اعلام کنند تا طبق نظر آن‌ها پیش رویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 16 =