کد خبر : 231651
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
-

زیدان بدون کروس ماند

زیدان بدون کروس ماند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، نخستین پیروزی رئال مادرید در لالیگا که با شکست ۳ بر ۲ رئال بتیس به دست آمد با آسیب دیدگی تونی کروس همراه شد. هافبک آلمانی در اواخر نیمه اول دچار مشکل شد. باشگاه مادریدی امروز اعلام کرد کروس در دیدار برابر وایادولید (چهارشنبه) و لوانته (یکشنبه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، نخستین پیروزی رئال مادرید در لالیگا که با شکست ۳ بر ۲ رئال بتیس به دست آمد با آسیب دیدگی تونی کروس همراه شد. هافبک آلمانی در اواخر نیمه اول دچار مشکل شد. باشگاه مادریدی امروز اعلام کرد کروس در دیدار برابر وایادولید (چهارشنبه) و لوانته (یکشنبه آینده) حضور نخواهد داشت.

در ابتدا نه پزشکان تیم و نه خود بازیکن متوجه نشدند که مشکل جسمانی اش چیست اما پس از تست ها مشخص شد که مشکل عضلانی است.‌ غیبت هافبک مادرید ۱۰ تا ۱۵ روز خواهد بود و هنوز تصمیم گیری نشده است که به آلمان سفر کند یا نه. تیم ملی کشورش در لیگ ملت های اروپا هفتم اکتبر به مصاف ترکیه می رود و سپس برابر اوکراین و سوییس بازی می کند.

زین الدین زیدان یکی از مهره های اصلی تیمش را با آسیب دیدگی کروس از دست داد. این بازیکن به همراه اودگارد تنها هافبک هایی بودند که در دو دیدار نخست از ابتدا به میدان رفتند. همچنین کروس در دوران سرمربی فرانسوی بیشترین حضور را در میان دیگر بازیکنان مادرید در زمین داشته است. آخرین باری که هافبک آلمانی آسیب دید به هفته نهم فصل ۲۰-۲۰۱۹ بر می گردد که مادرید با یک گل مغلوب مایورکا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − دو =