کد خبر : 230562
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۵:۵۱
-

جایگزینی یک بانو بجای قلی پور در کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک

جایگزینی یک بانو بجای قلی پور در کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک

به گزارش قائم آنلاین، افشین نوروزی در گفتگو ، درباره ی اینکه در جلسه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک برای انتخاب جایگزین حمیدرضا قلی پور تصمیم گیری شد یا خیر، بیان کرد: بله صحبت شد و برای اینکه به ورزش بانوان اهمیت بیشتری داده شود و تعداد بانوان ورزشکار در کمیسیون هم بیشتر شود، اعضا

به گزارش قائم آنلاین، افشین نوروزی در گفتگو ، درباره ی اینکه در جلسه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک برای انتخاب جایگزین حمیدرضا قلی پور تصمیم گیری شد یا خیر، بیان کرد: بله صحبت شد و برای اینکه به ورزش بانوان اهمیت بیشتری داده شود و تعداد بانوان ورزشکار در کمیسیون هم بیشتر شود، اعضا موافقت کردند که نفر انتخابی ترجیحا از بانوان باشد.زنظر خانم طاهریان هم در این مورد مثبت بود. حالا بررسی می شود و احتمالا نفر بعدی طبق لیست رای گیری از بانوان انتخاب خواهد شد.

نوروزی در پاسخ به این پرسش که کمیسیون برای رای آوردن سعید معروف در انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC برنامه ای دارد یا خیر، گفت: این موضوع برای کل ورزش ایران بسیار مهم و با ارزش است. اگر این اتفاق بیفتد کار بزرگی است بنابراین نیاز دارد که کار بزرگی هم انجام دهیم. کمیسیون در این مورد صحبت کرد و طرح و برنامه دارد در جلسات بعدی جزئی تر به این مسئله بپردازد اما نیاز است فدراسیون هایی که رشته های آنها سهمیه المپیک گرفته‌اند و همچنین ورزشکارانشان و مسئولان کمیته ملی المپیک هم کمک کنند. در واقع همه تلاش کنند تا این کار بزرگ انجام شود.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه برخی از اعضای کمیسیون برای غیبت داشتن در جلسه، دلیل خاصی داشتند و ممکن است دوباره اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد، تصریح کرد: مشکلی نبود و اتفاقا جلسه خیلی خوبی بود و اعضا با روحیه بالا به جلسه آمدند و نظرات خوبی هم داشتند. یکی از تفاوت های کمیسیون ورزشکاران با دیگر کمیسون ها این است که چون ورزشکان هنوز فعالیت دارند ممکن است در برخی از جلسات حضور نداشته باشند. برای نمونه حسن تفتیان اردوی خارج از کشور بود و آرش میر اسماعیلی هم عازم دادگاه جودو شده بود.

او در مورد دلیل غیبت نایب رییس کمیسیون نیز گفت: مجتبی عابدینی نایب رییس کمیسیون هم به دلیل کسالتی که داشت و سرما خورده بود عنوان کرد نمی تواند در جلسه شرکت کند.

او افزود: رابطه خوبی در جلسه بود. قرار بر این شد هر دو هفته یکبار جلسه بگذاریم چون این کمیسیون توانایی بالایی دارد و جایگاه ویژه ای هم در IOC دارد. با انسجام و همدلی همه تلاش می کنیم در سال منتهی به المپیک نگاه و حمایت ویژه ای به ورزشکارانی که کسب سهمیه می کنند داشته باشیم و در جهت رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

او در مورد اینکه فکر می کند در چند ماه باقی مانده به پایان عمر دولت بتوانند مسئله بیمه ورزشکاران را حل کنند، تاکید کرد: تلاش بر این است این اتفاق بیفتد و جزو مصوبات کمیسیون بود و قرار شد از طریق هیات اجرایی و با درایت آقای صالحی امیری مسئله پیگیری شود و رایزنی با وزارت کار انجام شود تا در قالب تفاهم نامه به نتیجه ای برسند. امیدوارم بحث بیمه مربیان و ورزشکاران به نتیجه خوبی برسد و دنبال آن هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =