کد خبر : 230371
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
-

اقامه نماز هزاران فلسطینی در مسجد الاقصی و اعتراضات علیه توافق‌های عادی سازی

اقامه نماز هزاران فلسطینی در مسجد الاقصی و اعتراضات علیه توافق‌های عادی سازی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، بعد از اقامه نماز جمعه نیز، حزب “التحریر” تجمع اعتراضی را علیه توافق‌های عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی برگزار کرد. در همین حال، نیروهای رژیم صهیونیستی شش فلسطینی ساکن قدس را از مقابل مسجد الاقصی و درهای مسجد بازداشت کردند. پیشتر رهبری واحد ملی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، بعد از اقامه نماز جمعه نیز، حزب “التحریر” تجمع اعتراضی را علیه توافق‌های عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی برگزار کرد.

در همین حال، نیروهای رژیم صهیونیستی شش فلسطینی ساکن قدس را از مقابل مسجد الاقصی و درهای مسجد بازداشت کردند.

پیشتر رهبری واحد ملی مقاومت مردمی در فلسطین با صدور فراخوانی امروز (جمعه) را روز خشم مردمی در محکومیت توافق عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

در این فراخوان از ائمه مساجد در سراسر فلسطین خواسته شد در خطبه‌های نماز جمعه به موضوع عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر و خیانت حکام عرب به ملت فلسطین بپردازند.

همچنین قرار شد در مناطق مختلف اراضی اشغالی در محکومیت این توافق خفت‌بار پرچم‌های سیاه برافراشته شود.

از سوی دیگر، کمیته‌های مردمی نیز عموم فلسطینیان را به خیزش علیه رژیم صهیونیستی و درگیری با اشغالگران در مناطق مختلف کرانه باختری دعوت کردند.

روز گذشته ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به محوطه‌های مسجد الاقصی یورش بردند که پلیس این رژیم نیز از آنها برای این یورش حفاظت به عمل آورد. درخواست‌هایی نیز از جانب تندروهای اسرائیل برای افزایش یورش‌ها به مسجد الاقصی طی روزهای عیدهای یهودی مطرح شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 9 =