کد خبر : 229604
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
-

حدود ۹۰ درصد دانش آموزان از گوشی همراه هوشمند استفاده می کنند/مدارس قائم‌شهر پروتکل بهداشتی را رعایت می کنند

حدود ۹۰ درصد دانش آموزان از گوشی همراه هوشمند استفاده می کنند/مدارس قائم‌شهر پروتکل بهداشتی را رعایت می کنند

به گزارش قائم آنلاین، هوشنگ اصغریان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت بازگشایی مدارس و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان و همکارانش در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلات احتمالی سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور آغاز شد. وی افزود: طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش و ستاد

به گزارش قائم آنلاین، هوشنگ اصغریان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت بازگشایی مدارس و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان و همکارانش در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلات احتمالی سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور آغاز شد.

وی افزود: طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا کلیه مدارس در سال تحصیلی جدید باز است و با رعایت پروتکل بهداشتی همکاران ما در ساعت مقرر در مدارس حضور دارند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه دانش آموزان در سال تحصیلی جدید به چند روش می توانند تحصیل خود را ادامه دهند، بیان کرد: نرم افزار شاد، تلویزیون، دی وی دی های آموزشی، درس نامه والدین، راهبر دانش آموزان، حضور در مدارس با رعایت پروتکل بهداشتی روش های تحصیلی در سال جدید است که دانش آموزان می توانند از آن بهره مند شوند.

این مسوول به نسخه جدید نرم افزار شاد اشاره کرد و گفت: این نرم افزار به روزرسانی شده و اکنون همکاران بنده و دانش آموزان می توانند به صورت تصویری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و همچنین با تدبیر وزارتخانه اینترنت دانش اموزان و معلمان در زمان استفاده از نرم افزار شاد بصورت کاملا رایگان است.

اصغریان در ادامه خاطرنشان کرد: ۹۰ تا ۹۵ درصد معلمان و دانش آموزان ما هم اکنون از نرم افزار شاد استفاده می کنند و در حال تحصیل هستند و آندسته از دانش آموزانی که از این نرم افزار استفاده نمی کنند با رعایت پروتکل بهداشتی در مدرسه حضور دارند یا از روش های دیگر در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد دانش آموزان قائم شهری در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: هزار دانش آموز قائم شهری از تلفن همراه هوشمند بی بهره هستند که با همدلی دستگاه ها و خیرین شهرستانی باید برای رفع این مشکل اقدامی شایسته انجام داد، البته این دانش آموزان اکنون از روش های دیگر تحصیل استفاده می کنند و از درس‌ها عقب نیستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر، بیان کرد: ۵ شهریور طبق دستورالعملی از اداره کل آموزش و پرورش مازندران دانش آموزانی که نیاز به تلفن هوشمند داشتند و توان مالی خرید را نداشتند برای دریافت تسهیلات بانکی شناسایی و به استان معرفی شدند که پس از اعلام اسامی دانش آموزان و همکاران منتظر هستیم تا استان میزان تسهیلات را به ما اعلام کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه ۷۰ مدرسه قائم شهر بصورت رایگان اینترنت پرسرعت دارند، تصریح کرد: برخی مدارس در منطقه بالاتجن، جاده کیاکلا و جاده جویبارکه از مخابرات فاصله دارند مشکل سرعت اینترنت دارند که رئیس مخابرات در جلسه امروز قول داد که اگر شهرداری قائم شهر همکاری لازم را انجام دهد به زودی مشکل اینترنت این مناطق را برطرف کند.

اصغریان در پایان در مورد خبری مبنی بر پلمپ یک مدرسه بدلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی، خاطرنشان کرد: چنین خبری صحت ندارد و بنده این موضوع را تکذیب می کنم و همکاران بنده به سلامت دانش آموزان اهمیت می دهند و بصورت کامل پروتکل بهداشتی را رعایت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + هفده =