کد خبر : 229329
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
-

وجود ۴۸۲ تعاونی فعال در قائم شهر / ۲۵ درصد از اقتصاد ملی باید از طریق تعاونی‌ها محقق شود

وجود ۴۸۲ تعاونی فعال در قائم شهر / ۲۵ درصد از اقتصاد ملی باید از طریق تعاونی‌ها محقق شود

به گزارش قائم آنلاین، یحیی یوسف پور در همایش تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان با بیان اینکه نقش تعاونی‌ها در توسعه اقتصادى و اجتماعى کشور بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: این بخش مهم و مردمی در میدان کار و تولید و افزایش سطح درآمد و مشارکت اجتماعى در جامعه مؤثر بوده است. وی افزود:

به گزارش قائم آنلاین، یحیی یوسف پور در همایش تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان با بیان اینکه نقش تعاونی‌ها در توسعه اقتصادى و اجتماعى کشور بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: این بخش مهم و مردمی در میدان کار و تولید و افزایش سطح درآمد و مشارکت اجتماعى در جامعه مؤثر بوده است.

وی افزود: تعاون که در دین مبین اسلام بر آن تاکید شده، همواره یادآور مشارکت و همکاری در کارهای نیک و کمک به هم نوعان است.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ مشارکت و حضور مردم در صحنه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و مشارکت فکری و مالی آنها زمینه ساز توسعه و شکوفایی ظرفیت هاست و تعاونگران باید با باور به نقش و جایگاه خود در مسیر ایفای رسالت خود گام بردارند.

این مسوول بیان کرد: نقش آفرینی اتاق تعاون و جایگاه تسهیل گرایانه و هدایت گونه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در رسیدگی به مشکلات تعاونی ها و کمک به رونق هرچه بیشتر این بخش قابل توجه بوده که در همین زمینه، ۹۳۹ تعاونى در شهرستان ثبت شده که ۴۸۲ تعاونی فعالیت خوبی دارند که نشان دهنده رونق این بخش و کمک شایان تعاونی های قائم شهر به اقتصاد شهرستان است.

یوسف پور با اشاره به اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه ۲۵ درصد از اقتصاد ملی باید از طریق تعاونی‌ها محقق شود، تصریح کرد: تعاونی‌ها با نقش موثر می‌توانند بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: جایگاه و نقش واقعی تعاونی ها در توسعه اقتصادی با ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی، ضمن کاستن از حجم بالای مسئولیت های دولت و تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی، زمینه ورود نخبگان، صاحب نظران و متخصصان جدید به عرصه اقتصاد و توسعه اشتغال را فراهم آورده و همجواری تجربه، تخصص و جوانگرایی در این حوزه موفقیت های بزرگی را رقم می زند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 17 =