کد خبر : 229196
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
-

درخواست ۱۱ میلیاردی گل محمدی برای قرارداد دو ساله با پرسپولیس

درخواست ۱۱ میلیاردی گل محمدی برای قرارداد دو ساله با پرسپولیس

به گزارش قائم آنلاین، چند روزی است مطالبی درباره درخواست ۱۰ میلیاردی یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده مطرح می‌شود اما در این باره قصه چیز دیگری است. در این باره یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کرد که یحیی گل‌محمدی پس از حل شدن سوتفاهماتش با باشگاه پرسپولیس، به این باشگاه اعلام کرده

به گزارش قائم آنلاین، چند روزی است مطالبی درباره درخواست ۱۰ میلیاردی یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده مطرح می‌شود اما در این باره قصه چیز دیگری است.

در این باره یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کرد که یحیی گل‌محمدی پس از حل شدن سوتفاهماتش با باشگاه پرسپولیس، به این باشگاه اعلام کرده تا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند و از آن جایی که  مبلغ قرارداد فصل آینده این مربی ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است از باشگاه خواسته تا به اندازه همین مبلغ برای فصل آینده نیز دستمزد تعیین شود. یعنی در واقع برای دو سال، گل‌محمدی ۱۱ میلیارد تومان دریافتی داشته باشد. البته در  کنار این درخواست یحیی گل محمدی برنامه دو ساله به باشگاه ارائه کرده که قصد دارد با اجرای آن، موفقیت‌های پرسپولیس را ادامه دهد.

البته مطالبات گل‌محمدی از فصل گذشته هنوز به طور کامل پرداخت نشده که این موضوع با ناراحتی سرمربی پرسپولیس همراه بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =