کد خبر : 227712
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
-

قدرت دفاعی کشور با وحدت نیرو‌های مسلح در حال گسترش است

قدرت دفاعی کشور با وحدت نیرو‌های مسلح در حال گسترش است

به گزارش قائم آنلاین،  امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در یادواره ۲۶۵ شهید روستای کیاسر  بخش هزار جریب بهشهر اظهار کرد: وظیفه داریم برای صیانت از اقتدار و عزت کشور عزیز ایران اسلامی دنباله‌رو شهدا، آزادگان و جانبازان باشیم. وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تهدید‌ها و دشمنی‌های جنایت کارانه امریکایی‌ها توسط نیرو‌های

به گزارش قائم آنلاین،  امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در یادواره ۲۶۵ شهید روستای کیاسر  بخش هزار جریب بهشهر اظهار کرد: وظیفه داریم برای صیانت از اقتدار و عزت کشور عزیز ایران اسلامی دنباله‌رو شهدا، آزادگان و جانبازان باشیم.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تهدید‌ها و دشمنی‌های جنایت کارانه امریکایی‌ها توسط نیرو‌های مسلح رصد می‌شود و متناسب با آن، خود را آماده دفاع از ایران اسلامی می‌کنیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: حضور موثر و جهادی نیرو‌های زمینی ارتش دردوران دفاع مقدس و پس از آن، ولایت مداری و شایسته سالاری از ویژگی‌های نیروی زمینی ارتش است.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون در حوزه‌های سلاح و تجهیزات نظامی، تربیت نیروی انسانی، حوزه تاکتیک، راهبردی، گسترش و رزمایش فعالیت مستمر داریم.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه ارتقای قدرت دفاعی و توان بازدارندگی کشور در سایه وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش و سپاه رقم خورده است، گفت: به دلیل برداشت و احساس مشترک و درک یکسان نسبت به مخاطرات و تهدیدات، این همراهی روز به روز گسترش خواهد یافت.

وی گفت: امیدواریم به برکت همه مجاهدت‌های فرزندان این مرز و بوم، همانگونه که تا به امروز دشمنان نتوانستند ذره‌ای شکست را به ما تحمیل کنند، این سربلندی و عزت تداوم یابد و خداوند متعال به همه فرماندهان ما توفیق دهد تا جان در بدن داریم در این صراط مستقیم با پرچمداری رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی گام برداریم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پادگان های کشور تبدیل به حسینیه شده و کشوری که پادگان هایش حسینیه باشد شکست ناپذیر است.

این مسئول ادامه داد: ما در مکتب اباعبدالله تربیت شده ایم و تربیت یافته گان در این مکتب جلوی هر استکباری ایستادگی خواهند کرد.

امیر سرلشکر موسوی افزود: امروز جنگ با امریکا جنگ اراده ها است و ما اراده کرده ایم پرچم امام حسین (ع) را به اهتزاز درآوریم و استکبار را به زیر بکشیم واین اراده تا آخر در مسیر مقاومت ادامه  خواهد داشت .

وی در پایان گفت: دشمنان با خون سرخ‌شان، انقلاب را بیمه کردند و امروز همه ما باید در ادامه راه شهدا، استوار و ثابت قدم بوده و با قدرت، اقتدار و اتحاد برای سربلندی ایران عزیز تلاش کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + سه =