کد خبر : 226765
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
-

افتتاح بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر ارطه

افتتاح بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر ارطه

به گزارش قائم آنلاین، با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان قائم شهر ، حبیب الله قاسمی شههردار ارطه ، اعضای شورای اسلامی شهر ارطه و جمعی از روسای ادارات و اصحاب رسانه ، بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر ارطه ، افتتاح شد. فرماندار قائم شهر در این مراسم ، ضمن تقدیر از

به گزارش قائم آنلاین، با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان قائم شهر ، حبیب الله قاسمی شههردار ارطه ، اعضای شورای اسلامی شهر ارطه و جمعی از روسای ادارات و اصحاب رسانه ، بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر ارطه ، افتتاح شد.

فرماندار قائم شهر در این مراسم ، ضمن تقدیر از خدمات شهردار ارطه در سال های اخیر ، بیان کرد: این موفقیت ها در سایه هماهنگی و همدلی مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری ، به دست آمده است.

یوسف پور با برشمردن برخی از پروژه‌های عمرانی اجرا شده در شهر ارطه از جمله احداث کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی در نقاط مختلف سطح شهر ، خاطرنشان کرد : اجرای پروژه مذکور باعث شد تا در بارندگی های ماه های اخیر ، در شهر ارطه شاهد هیچگونه آبکرفتگی و سیل نبوده ایم.

وی ایجاد مبلمان ورودی های شهر و حمایت از بخش خصوصی در احداث جایگاه عرضه سوخت را از دیگر کارهای ماندگار در شهر ارطه برشمرد و تصریح کرد: در ابتدای این آیین، مهندس حبیب الله قاسمی شهردار ارطه ، ضمن خیر مقدم به حاضرین و تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت، به ارائه گزارش در خصوص این پروژه پرداخت.

شهردار ارطه با اعلام این مطلب که بلوار شهید سلیمانی در مدت زمان ۳ ماه به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: بلوار مذکور به طول ۲۰۰ متر و با ۳۴۰۰ مترمربع زیرسازی و ۳۲۰۰ مترمربع آسفالت و ۴۰۰ متر کانال ۷۰*۷۰ و نیز ۱۲۰۰ مترمربع پیاده رو سازی با اعتباری به مبلغ ۱۰/۵۰۹/۰۰۰/۰۰۰ ریال در هفته دولت به شهروندان فهیم ارطه تقدیم می‌گردد.

قاسمی خاطرنشان کرد: تعامل و هم افزایی شورای اسلامی شهر و شهرداری را زمینه ساز اجرای پروژه های مختلف عمرانی ، خدماتی و فرهنگی در سطح شهر دانست و از پشتیبانی و حمایت های مسئولین استانی و شهرستانی در این زمینه سپاسگزاری کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 9 =