کد خبر : 226570
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
-

مشکلات تولیدکنندگان و مردم با بروکراسی های موجود حل نمی‌شود /از ظرفیت جوانان باید استفاده شود

مشکلات تولیدکنندگان و مردم با بروکراسی های موجود حل نمی‌شود /از ظرفیت جوانان باید استفاده شود

به گزارش قائم آنلاین، صبح امروز جلسه بررسی طرح سحاب بنیاد برکت با حضور کمال علیپور خنکداری نماینده مردم در خانه ملت، فرماندار شهرستان قائم‌شهر و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد که در این جلسه کمال علیپور ضمن تسلیت ماه محرم، اظهار کرد: از همه کسانی که دغدغه تولید و

به گزارش قائم آنلاین، صبح امروز جلسه بررسی طرح سحاب بنیاد برکت با حضور کمال علیپور خنکداری نماینده مردم در خانه ملت، فرماندار شهرستان قائم‌شهر و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد که در این جلسه کمال علیپور ضمن تسلیت ماه محرم، اظهار کرد: از همه کسانی که دغدغه تولید و اشتغال دارند تشکر می‌کنم اما مدیران ما باید معنای جهش تولید را بدانند و بنده بر این امر تاکید دارم و به جد پیگیر آن نیز هستم.

وی افزود: مطالبی که در این جلسه مطرح شده آن چیزی نیست که حضرت آقا در خصوص جهش تولید مطرح کرده اند و اگر بخواهیم مشکلات کشور را حل کنیم با این بوروکراسی‌های اداری نمی‌شود .

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید فاصله‌ها در بروکراسی اداری کاهش یابد و با استفاده‌ از ظرفیت‌ها‌، خصوصا ظرفیت جوانان در گام دوم انقلاب کاری کرد تا در دل مردم  امید ایجاد شود و باید ساختارها عوض شود و سیستم های اداری کارآمد شوند تا به این امر محقق شود.

عضو کمیسیون جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع جهش تولید و شکل گیری کمیسیونی در مجلس برای این موضوع تاکید کرد: برای پیشتازی و توسعه باید تاجایی که ممکن است قوانین را به نفع مردم و تولیدکنندگان کشاند تا به هدفی که رهبر معظم انقلاب در مورد این شعار داشت رسید.

این مسوول تصریح کرد: بسیاری از مسائل می تواند در سطح استان و شهرستان حل شود و معتقدم اینکه برای یک مسئله چندین جلسه برگزار می‌شود یعنی عزمی برای حل آن وجود ندارد چراکه با این روش های پوسیده مدیریتی، به تولید کننده کمک نمی‌کند و ما نمی‌توانیم به قدرت برتر منطقه‌ای تبدیل شویم.

علیپور با بیان اینکه دستگاه قضا در خدمت تولید و کمک تولید کننده است، بیان کرد: یکی از مسائلی که به عنوان مشکل وجود دارد بیمه برخی مشاغل مانند گلخانه داران است که باید حل شود و اگر این مسئله مشکل قانونی دارد اعلام کنید تا در مجلس این مسئله را حل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد : با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید انتظار می‌رود مسولان عزم خود را برای تحقق این شعار و کمک به وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد کشور جدی کنند تا از مشکلات پیش رو خارج شویم و گشایشی بوجود بیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =