کد خبر : 223957
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۵:۲۹
-

رضایی: باید با برگزاری اردوها مانع فرسودگی ورزشکاران شویم

رضایی: باید با برگزاری اردوها مانع فرسودگی ورزشکاران شویم

به گزارش قائم آنلاین، هادی رضایی در گفت و گو ، درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته مردان اظهار کرد: والیبال یک رشته تیمی است که برای کنترل ملی پوشان باید شرایط تمرینی فراهم شود و زمین و توپ داشته‌ باشیم تا تمرینات آنها را زیر نظر بگیریم، از طریق فضای مجازی تنها می‌توانیم آمادگی

به گزارش قائم آنلاین، هادی رضایی در گفت و گو ، درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته مردان اظهار کرد: والیبال یک رشته تیمی است که برای کنترل ملی پوشان باید شرایط تمرینی فراهم شود و زمین و توپ داشته‌ باشیم تا تمرینات آنها را زیر نظر بگیریم، از طریق فضای مجازی تنها می‌توانیم آمادگی جسمانی ورزشکاران را حفظ کنیم.

رضایی تصریح کرد: طی چند ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام دنیا از نظر برگزاری اردوها شرایط یکسانی داشتند اما الان نزدیک به دو ماه است که اکثر حریفان ما از جمله روسیه، برزیل، مصر و بوسنی و هرزگوین و حتی ترکیه در همین شرایط تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و ما همچنان منتظر هستیم تا ببینیم شرایط این ویروس چگونه خواهد بود تا اردوهای خود را برپا کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته افزود: کمیته ملی پارالمپیک باید شرایط تمرین را برای تمام ورزشکاران پارالمپیکی فراهم کند تا ورزشکاران دچار فرسودگی نشوند. در رشته‌های افراد سالم از جمله والیبال این شرایط تمرینی فراهم شده است این که ما بگویم زمان برای آماده سازی تیم وجود دارد و هنوز دیر نشده تفکر اشتباهی است و با این تفکر داریم زمان را از دست می دهیم.

وی ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک می تواند شرایط تمرین را برای ورزشکاران با قرنطینه کامل فراهم کند تا ورزشکاران خود را برای مسابقات آماده کنند. این که دوستان عزیز ما در کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان می‌گویند هنوز زمان برای آماده سازی تیم‌ها برای پارالمپیک توکیو وجود دارد درست نیست و من معتقدم اگر بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار شود با کمبود زمان مواجه خواهیم بود.

وی اظهار کرد: تا مهر ماه که کمیته ملی پارالمپیک قرار است اردوهای پارالمپیکی را برگزار کند یک ماه ونیم زمان داریم و باید از الان برنامه ریزی ها را آغاز کنیم تا از برنامه‌های پیش بینی شده عقب نمانیم. ما نباید منتظر بمانیم تا شرایط بهتر شود، شاید این وضعیت مدت‌ها تدوام داشته باشد. به هر صورت ما باید در همین شرایط تمرینات خود را آغاز کنیم و کار را به آینده موکول نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف بر این بود تا نفرات جدیدی را به تیم ملی دعوت کنیم حال که امکان چنین فرصتی وجود ندارد، مجبوریم بازیکنان گذشته خود را حفظ کنیم تا آنها نیز رها نشوند.

رضایی گفت: اگر دوستان من در پارالمپیک می گویند در این شرایط امکان برگزاری تمرینات و یا اردو وجود ندارد، می توانند از برنامه سایر کشورها که در شرایط کرونایی تمرینات تیم‌های خود را آغاز کردند الگو بگیرند تا از حریفان خود عقب نمانیم.

وی در پایان درباره زمان برگزاری اردوی تیم والیبال نشسته مردان گفت: من درخواست برگزاری اردو را به رئیس انجمن والیبال نشسته داده‌ام و منتظر هستم تا ببینم رییس انجمن چه زمانی را برای برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان پیش بینی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =