کد خبر : 222795
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۷:۱۹
-

روسیه برنامه استقرار مجدد نیروهای آمریکایی در اروپا را پس از اجرا بررسی می‌کند

روسیه برنامه استقرار مجدد نیروهای آمریکایی در اروپا را پس از اجرا بررسی می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر گروشکو، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: اخیرا اشارات بسیار متفاوتی از سوی واشنگتن درخصوص این استقرار مجدد نیروها وجود داشته به همین خاطر الآن برای ارزیابی برنامه‌ها خیلی زود است. وی افزود: پس از اجرا شدن این برنامه‌های آمریکا، روسیه ارزیابی خواهد کرد که

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر گروشکو، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: اخیرا اشارات بسیار متفاوتی از سوی واشنگتن درخصوص این استقرار مجدد نیروها وجود داشته به همین خاطر الآن برای ارزیابی برنامه‌ها خیلی زود است.

وی افزود: پس از اجرا شدن این برنامه‌های آمریکا، روسیه ارزیابی خواهد کرد که استقرار مجدد هزاران نیروی آمریکایی در اروپا در واقعیت به چه صورت خواهد بود.

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرده کشورش قصد دارد ۱۱ هزار و ۹۰۰ پرسنل نظامی خود را از آلمان خارج کند. در چهارچوب این برنامه بیش از شش هزار سرباز به آمریکا بازمی‌گرددند و باقی آنها در نقاط دیگری از اروپا از جمله ایتالیا و بلژیک مجددا مستقر خواهند شد.

این اقدام تعداد نیروهای آمریکایی مستقر در آلمان را از ۳۶ هزار تن به ۲۴ هزار تن کاهش می‌دهد. واشنگتن همچنین تصمیم گرفته تا مقر فرماندهی اروپایی خود را از آلمان به بلژیک منتقل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 6 =