کد خبر : 222562
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
-

زهرا نعمتی: ای‌کاش تمامیت خواه نباشیم

زهرا نعمتی: ای‌کاش تمامیت خواه نباشیم

به گزارش قائم آنلاین، زهرا نعمتی در گفتگو ، درباره ی انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک  بیان کرد: برای من حضور در کمیسیون ورزشکاران و بودن در کنار قهرمانان و ستاره های ورزش ایران، باعث افتخار است. خیلی خوشحالم در انتخابات کمیسیون ورزشکاران هم رای ستاره های ورزش ایران را داشتم. نظر آنها برای

به گزارش قائم آنلاین، زهرا نعمتی در گفتگو ، درباره ی انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک  بیان کرد: برای من حضور در کمیسیون ورزشکاران و بودن در کنار قهرمانان و ستاره های ورزش ایران، باعث افتخار است. خیلی خوشحالم در انتخابات کمیسیون ورزشکاران هم رای ستاره های ورزش ایران را داشتم. نظر آنها برای من مهم بود. اینکه تعداد آرای من با آقای هادی ساعی یکی از ورزشکاران پرافتخار ایران تقریبا برابر بود، برایم باعث افتخار است.

او ادامه داد: فکر می کنم آقای ساعی چند مسئولیت در زمینه های مختلف دارد و اکنون با ریاست کمیسیون ورزشکاران هم مسئولیتش سنگین تر شده است. امیدوارم بتواند به ورزشکاران کمک بیشتری کند و ما حتما هم با افتخار درکنار او هستیم. همچنین امیدوارم روزی بتوانیم از طریق کمیسیون ورزشکاران منش قهرمانی و پهلوانی را الگو سازی و به هم یادآوری کنیم. ای کاش در این بخش بتوانیم به تمام قهرمانان و ورزشکاران یاد بدهیم که همیشه تمامیت خواه نباشیم و همدلی بیشتری داشته باشیم. به نظرم این مسئله اهمیت بیشتری نسبت به رسیدن به پست ها، جایگاه ها  و ریاست ها داشته باشد.

*مطرح کردن برخی مسائل جایز نبود
قهرمان پارالمپیک در پاسخ به این پرسش که با توجه پخش زنده انتخابات کمیسیون، بهتر نبود قبلا در مورد مشکلات و اختلافات صحبت می شد تا افراد زیادی از بیرون  بعضی بحث ها بین قهرمانان را مشاهده نمی کردند، تصریح کرد: ببینید مشکلاتی نبود. ستاره هایی مثل بهداد سلیمی و حمید عباسعلی ورزشکاران پر افتخار ایران هستند و حضورشان در کمیسیون ورزشکاران جای هیچ گونه چون و چرایی ندارد. کمیسیون ورزشکاران متعلق به این ستاره ها است و ما هم افتخار می کنیم در کنارشان باشیم.

او ادامه داد: شاید مطرح کردن برخی مسائل اصلا قشنگ و جایز نبود چرا که هدف ورزشکاران این است همه در کمیسیون دست به دست هم دهیم و مشکلات سایر ورزشکاران و خود را حل کنیم نه اینکه خودمان هم با مطرح کردن حرفهایی مشکل ساز شویم. همچنین سوء تفاهم هایی به وجود بیاید که خیلی قشنگ نبود از بیرون دیده شوند.در قبل صحبت هایی داشتیم که متاسفانه به آنها عمل نشد  و دوستان هم آنها صحبت ها را قبول نداشتند. ما در کمیسیون هستیم تا اخلاق و منش پهلوانی را ترویج دهیم از این رو مطرح کردن برخی صحبت ها قشنگ نبود.

*قرار بود از توانایی همه استفاده شود

نعمتی درپاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در ابتدای کار کمیسیون توافق بر سر تقسیم پست بین اعضا انجام گرفته بود یا خیر، تاکید کرد: بله در همان ابتدای کار کمیسیون که عضو هیات اجرایی  را برای چهار سال انتخاب کردیم، صحبت هایی مطرح شد مبنی براینکه هر کسی که عضو هیات اجرایی می شود برای بقیه پست ها کاندیدا نشود تا  از توان بقیه نفرات هم  استفاده کنیم و همه موافقت کردند. هدف هم این بود که تا  کم کم تمام افراد کمیسیون تجربه کسب کنند.

*امیدوارم اختلافات سابق رفع شود
کاندیدای ریاست کمیسیون در مورد اینکه فکر می کند اختلافات در کمیسیون حل شود و خود او همکاری خواهد کرد یا خیر، گفت: امیدوار هستم اختلافات سابق رفع شود و کمیسیون فعال تر شود. افرادی که در رای گیری شرکت کردند قطعا برنامه دارند و در کنار سایر دوستان که قبول مسئولیت کرده اند کار می کنیم  تا مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته را به نحو احسن جلو ببریم. من هم به نوبه خودم هر کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم و با افتخار در کنار کمیسیون ورزشکاران هستم. حتی ا گر عضو کمیسیون هم نبودم اما باز هم هر کاری از دستم بربیاید در راستای اهداف کمیته ملی المپیک و موفقیت ورزشکاران  حتما انجام می دهم.

 *بعدا مسئولیت هایی هم به بقیه اعضا واگذار شود
نعمتی در مورد  اعتماد کردن دوباره ورزشکاران به این کمیسیون نیز گفت:  نفراتی مثل قاسم رضایی، کمیل قاسمی، مجتبی عابدینی، بهداد سلیمی و حمیده عباسعلی و بقیه دوستان اعتبار ورزش  ایران هستند. مطمئنم که در مراحل بعدی بسیاری از کدورت ها رفع می شود و بسیاری از مشکلات را نخواهیم داشت. امیدوارم در ماه های آینده فعالیت کمیسیون را ببینیم و مشکلات بسیاری از ورزشکاران مرتفع شود. حتما آقای ساعی هم برنامه های زیادی دارند.

او در پایان گفت: از همه عزیرانی که به من اعتماد کردند و رای دادند تشکر می کنم. رای آنها خیلی برای من ارزشمند بود واقعا افتخار کردم. باز هم در کنار کمیسیون ورزشکاران هستم و با افتخار  خدمت می‌کنم. امیدوارم در مراحل بعدی مسئولیت هایی به بقیه اعضای کمیسیون هم واگذار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − سه =