کد خبر : 221667
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۳:۱۶
-

وقتی ارزش‌ها در شهرداری کنار می‌رود و غیرارزشی‌ها مسولیت می‌گیرند

وقتی ارزش‌ها در شهرداری کنار می‌رود و غیرارزشی‌ها مسولیت می‌گیرند

به گزارش قائم آنلاین، امروزه نیروی انسانی در جهان یکی از ارکان مهم آن کشور است و از اهمیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه انگار در شهرداری قائم‌شهر این‌گونه نیست. شهرداری قائم‌شهر که جذب آن همیشه مورد انتقاد بوده و هست، در زمان کنونی مشاهده می‌شود افرادی که گاها سابقه دارند یا سو‌ءشهرت دارند در

به گزارش قائم آنلاین، امروزه نیروی انسانی در جهان یکی از ارکان مهم آن کشور است و از اهمیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه انگار در شهرداری قائم‌شهر این‌گونه نیست.

شهرداری قائم‌شهر که جذب آن همیشه مورد انتقاد بوده و هست، در زمان کنونی مشاهده می‌شود افرادی که گاها سابقه دارند یا سو‌ءشهرت دارند در برخی مسولیت ها جذب می‌شوند.

در مقابل این قضایا که بصورت کاملا شخصی و نظرهای تک محورانه توسط جناب شهردار و گاها برخی اعضای شورا این اتفاق می‌افتد مشاهده شده افراد ارزشی و با نگاه جهادی توسط شهردار بدلایل نامعلوم کنار گذاشته می‌شود.

درحالیکه مقام معظم رهبری تاکید بر نگاه جهادی برای مدیران اجرایی کشور دارد اما انگار جناب شهردار نگاهی به این موضوع ندارد و افراد ارزشی و جهادی را کنار می‌گذارد.

این سوال برای مردم پیش می آید که اگر موافق شهردار باشید پیشرفت می کنید و اگر با تخلف مخالف باشی به نگهبانی و پاکبانی می‌روی حتی اگر جهادی برای شهر کار کنی، این سوال بزرگی است که اکنون نیروهای شهرداری از ما می‌پرسند.

واقعا چگونه می‌شود در زمانی که همه‌ی کشور بدنبال فعالیت های جهادگرایانه و انقلابی هستند، در شهرداری مخالف این نگاه وجود دارد.

جناب شهردار سابقه نشان داده است صندلی ها باقی نمی ماند و چنین برخوردهایی قطعا توسط مردم پس زده می شود، چراکه با پول مردم نمی‌شود سلایق شخصی‌ را در شهر رقم زد و افراد ارزشی و جهادی به راحتی کنار گذاشته شود.

به قلم امیر اسدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − سیزده =