کد خبر : 218544
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۳:۴۰
-

کشف ۲۴ کیلوگرم موادمخدر در پوشش جسد کرونایی در سوادکوه

کشف ۲۴ کیلوگرم موادمخدر در پوشش جسد کرونایی در سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله اکبری در گفت‌وگو ، اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان موادمخدر قصد انتقال مواد از استان مازندران به مقصد تهران را دارند موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت. وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاران پلیس استان با انجام گشت های

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله اکبری در گفت‌وگو ، اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان موادمخدر قصد انتقال مواد از استان مازندران به مقصد تهران را دارند موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاران پلیس استان با انجام گشت های کنترلی و عملیات ایست و بازرسی متهم را در حین حمل موادمخدر با خودروی حمل جسد در پوشش جسد کرونایی شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: ۲۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع مرفین در بازرسی از خودرو کشف شد و این سوداگر مرگ، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
اکبری در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، از عموم شهروندان خواست هرگونه عوامل مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰گزارش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − سه =