کد خبر : 218546
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۳:۴۱
-

نماز جمعه امروز ۱۳ تیرماه در آمل اقامه نمی‌شود

نماز جمعه امروز ۱۳ تیرماه در آمل اقامه نمی‌شود

به گزارش قائم آنلاین، در واکنش وضعیت قرمز آمل به دلیل افزایش دوبرابر شدن شیوع بیماری کرونا و بستری شدن بیش از ۸۰ نفر در بیمارستان های این شهرستان، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضویی امام جمعه آمل، نماز جمعه این هفته را تعطیل اعلام کرد. تراکم و تجمع مردم در مساجد یکی از شیوع ویروس کرونا

به گزارش قائم آنلاین، در واکنش وضعیت قرمز آمل به دلیل افزایش دوبرابر شدن شیوع بیماری کرونا و بستری شدن بیش از ۸۰ نفر در بیمارستان های این شهرستان، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضویی امام جمعه آمل، نماز جمعه این هفته را تعطیل اعلام کرد.

تراکم و تجمع مردم در مساجد یکی از شیوع ویروس کرونا را فراهم می‌کند، از این رو باید از تجمع ها برای پیشگیری از انتشار این ویروس جلوگیری کرد.

امام جمعه آمل شرط برپایی نماز جمعه و این فریضه الهی را حفظ سلامت و جان انسان ها دانست و شهروندان را به حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

برگزاری نماز جمعه از اسفند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان و همچنین شهرستان آمل لغو شده بود و با وجود شرایط زرد در خرداد ماه به تدریج و با پروتکل های بهداشتی و موازین فاصله گذاری اجتماعی برای برپایی نماز در آمل برگزار شد.

امام جمعه آمل با تصمیمی که در این شرایط داشتند، هم نشان دادند که وضعیت شهرستان در شرایط قرمز است و مردم باید هشدارها را جدی بگیرند و هم به نوعی امر به معروف عملی را ترویج دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 20 =