کد خبر : 218582
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۱۵
-

طالبان گزارش اخیر وزارت دفاع آمریکا را رد کرد

طالبان گزارش اخیر وزارت دفاع آمریکا را رد کرد

به گزارش قائم آنلاین، این گروه با نشر خبرنامه‌ای گفته که سیاست آن‌ها مبتنی بر عدم مداخله در امور سایر کشورهاست و به همین دلیل بیرون از مرزهای افغانستان، در هند و کشورهای دیگر با هیچ گروهی کمک نمی‌کنند. طالبان گفته از آن جایی که از ۱۹سال به این سو مشغول جنگ با آمریکا هستند،

به گزارش قائم آنلاین، این گروه با نشر خبرنامه‌ای گفته که سیاست آن‌ها مبتنی بر عدم مداخله در امور سایر کشورهاست و به همین دلیل بیرون از مرزهای افغانستان، در هند و کشورهای دیگر با هیچ گروهی کمک نمی‌کنند.

طالبان گفته از آن جایی که از ۱۹سال به این سو مشغول جنگ با آمریکا هستند، چگونه ممکن است که در کنار این “جنگ وسیع” بتوانند بیرون از مرزهای افغانستان نیز با افراد و گروه‌های دیگر کمک کنند.

به گزارش بی.بی.سی این گروه از مقام‌های آمریکایی خواسته که به توافقنامه امضا شده در قطر متعهد بمانند و بر اساس معلومات نادرست گزارش ندهند. بنا بر توافق صلح آمریکا و طالبان که در فوریه امسال امضا شد،‌ طالبان پذیرفته بود که روابط‌ش را با گروه‌های نظیر القاعده قطع می‌کند.

اما به تازگی وزارت دفاع آمریکا گفته که گروه‌های منطقه‌ای وابسته به القاعده روابط نزدیکی با طالبان برقرار می‌کنند و “منافع پایداری” در حمله به سربازان آمریکایی و سایر کشورها دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + هفت =