کد خبر : 218523
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۳:۲۰
-

با استفاده از ماسک هر فرد سهمی در مقابله با کرونا دارد

با استفاده از ماسک هر فرد سهمی در مقابله با کرونا دارد

به گزارش قائم آنلاین، علی حدادی در گفت‌وگو ، با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک از سوی مسئولان و مردم و مشارکت در پویش «من ماسک می‌زنم»، بیان کرد: آنچه که امروز در سطح جامعه ضرورت دارد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی است. در راستای مقابله با ویروس کرونا و حفظ

به گزارش قائم آنلاین، علی حدادی در گفت‌وگو ، با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک از سوی مسئولان و مردم و مشارکت در پویش «من ماسک می‌زنم»، بیان کرد: آنچه که امروز در سطح جامعه ضرورت دارد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی است. در راستای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت جامعه استفاده از ماسک یک امر ضروری به شمار می‌رود.

وی در ادامه اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند بر همه ما چه مسئولان و چه مردم وظیفه‌ است که در پویش استفاده از ماسک شرکت کرده و آن را یک وظیفه تلقی کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از مردم تقاضا دارم برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت خودشان استفاده از ماسک را به ویژه در اماکن عمومی با جدیت دنبال کنند. این حرکت اجتماعی در راستای حفظ سلامت جامعه می‌باشد.

حدادی در پایان تاکید کرد: بنده مطمئن هستم با وحدت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک می‌توانیم از این مقطع نیز عبور کنیم. هر یک از ما با استفاده از ماسک می‌توانیم سهمی در مقابله با این ویروس داشته و به وظیفه اجتماعی خود عمل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + پنج =