کد خبر : 218538
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۳:۳۷
-

افزایش دما در نوار شمالی کشور طی هفته آینده

افزایش دما در نوار شمالی کشور طی هفته آینده

به گزارش قائم آنلاین، صادق ضیائیان در گفت و گو ، با اشاره به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی گفت: امروز (جمعه ۱۳ تیر) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان،  ارتفاعات کرمان،  ارتفاعات شمال هرمزگان، ارتفاعات شمال شرق تهران و ارتفاعات سمنان افزایش ابر ، بارش پراکنده 

به گزارش قائم آنلاین، صادق ضیائیان در گفت و گو ، با اشاره به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی گفت: امروز (جمعه ۱۳ تیر) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان،  ارتفاعات کرمان،  ارتفاعات شمال هرمزگان، ارتفاعات شمال شرق تهران و ارتفاعات سمنان افزایش ابر ، بارش پراکنده  گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: روز شنبه(۱۴ تیر) این شرایط را برای استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، ارتفاعات تهران، ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان انتظار خواهیم داشت. همچنین روز یکشنبه(۱۵ تیر) در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، شمال کردستان، شمال زنجان، ارتفاعات تهران ، ارتفاعات کرمان ، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران ، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه با بیان این که این شرایط طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (۱۶ و ۱۷ تیر) در ارتفاعات تهران رخ خواهد داد تاکید کرد:  روز جمعه در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قم ، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در پاره ای مناطق سبب خیزش گرد و خاک محلی خواهد شد.  از روز جمعه تا دوشنبه در مناطقی از شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

ضیائیان با اشاره به این که طی هفته آینده نوسانات دمایی در اغلب مناطق کشور حدود ۲ تا ۳ درجه خواهد بود، تصریح کرد: از جمعه(۱۳تیر) تا پنجشنبه هفته آینده(۱۹تیر) روند افزایش نسبی دما از ۴ تا ۸ درجه در سواحل شمالی کشور و اردبیل پیش بینی می‌شود.

وی در خاتمه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت‌: آسمان تهران فردا (شنبه ۱۴ تیر) صاف گاهی با احتمال غبار صبحگاهی و وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد و طی روز یکشنبه (۱۵ تیر)نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش باد و ابر با حداقل و حداکثر دمای ۲۴ و ۳۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =