کد خبر : 218022
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
-

د رخواست سرمربی تیم ملی فوتسال از دبیرکل فدراسیون فوتبال

د رخواست سرمربی تیم ملی فوتسال از دبیرکل فدراسیون فوتبال

به گزارش قائم آنلاین، چندی پیش بخشی از مطالبات کادر فنی تیم ملی فوتسال پرداخت شد اما مبلغ پرداخت شده به قدری کم بود که ناراحتی کادر فنی تیم ملی را در پی داشت این در حالی است که مربیان تیم ملی از سه سال قبل دستمزدهای خود را نگرفته اند. از سوی دیگر در

به گزارش قائم آنلاین، چندی پیش بخشی از مطالبات کادر فنی تیم ملی فوتسال پرداخت شد اما مبلغ پرداخت شده به قدری کم بود که ناراحتی کادر فنی تیم ملی را در پی داشت این در حالی است که مربیان تیم ملی از سه سال قبل دستمزدهای خود را نگرفته اند.

از سوی دیگر در تمدید قرارداد دستیاران ناظم الشریعه تعلل صورت گرفته و همچنین کمیته فوتسال به آن‌ها اعلام کرده که قادر به افزایش ۲۰ درصدی مبلغ قرارداد کادر فنی نیست. این اتفاقات باعث شده تا ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در نامه‌ای به دبیر کل فدراسیون فوتبال خواستار سر و سامان دادن به وضعیت قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال شود.

ناظم الشریعه از نبی خواسته که در مورد تسریع در امضای قرارداد و بهبود شرایط مالی کادر فنی تیم ملی و همچنین پرداخت مطالبات آن‌ها که چیزی حدود ۷۰۰ میلیون تومان است اقدام کرده و در آستانه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شرایط مربیان تیم ملی را بهبود بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 6 =