کد خبر : 216470
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
-

پشت میز نشستن مدیران مشکلات مردم را حل نمی‌کند

پشت میز نشستن مدیران مشکلات مردم را حل نمی‌کند

به گزارش قائم آنلاین، کمال علیپور در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار بابیان اینکه مدیران نظام باید خادم، نوکر و در خدمت مردم باشند گفت: تنها خدمت به مردم و کسب رضایت آنان است که موفقیت نظام را رقم خواهد زد. وی با اشاره به اینکه مدیران باید برنامه توسعه کشور را مطالعه کنند بیان

به گزارش قائم آنلاین، کمال علیپور در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار بابیان اینکه مدیران نظام باید خادم، نوکر و در خدمت مردم باشند گفت: تنها خدمت به مردم و کسب رضایت آنان است که موفقیت نظام را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید برنامه توسعه کشور را مطالعه کنند بیان کرد: زمانی می‌توانیم در انجام وظایف موفق باشیم و رضایت مردم را به همراه خود داشته باشیم که مدیران ما با برنامه کار کنند.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی کم‌کاری‌ها در بخش آب اظهار کرد: وقتی می‌توانیم پیشرفته‌ترین تجهیزات ماهواره‌ای و نظامی داشته باشیم پس مشکل آب نباید این‌گونه جدی دغدغه مردم باشد.

علپیور یکی از ویژگی‌های مدیران را پیگیری دانست و افزود: برای اتمام پروژه یا حل مشکلات مدیران باید فعل خواستن را صرف کنند و پیگیری مصرانه‌ای داشته باشند و با نشستن پشت میز مشکلی حل نمی‌شود.

کیوان مرادیان دیگر نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان کرد: وحدت در حوزه نمایندگان کامل و بدون نقص انجام خواهد شد و وحدت بین مسئولین و نمایندگان نیز می‌تواند بسیاری از ظرفیت‌های مغفول مانده را به حرکت درآورد.

وی با اشاره به مشکل کم‌آبی در شهرستان جویبار گفت: یکی از راه‌های حل مشکل آب در جویبار استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و نخبگان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + شانزده =