کد خبر : 216288
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۵
-

آقاکوچکی: برای اجرای برنامه‌ها منتظر تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم

آقاکوچکی: برای اجرای برنامه‌ها منتظر تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم

به گزارش قائم آنلاین، عباس آقاکوچکی در گفت و گو ، درباره وضعیت تیم بسکتبال با ویلچر برای شروع اردوهای خود اظهار کرد: هنوز چیزی برای شروع اردوهای تیم بسکتبال با ویلچر مردان مشخص نیست و ما همچنان منتظر هستیم تا کمیته ملی پارالمپیک تکلیف رشته‌های تیمی را برای برگزاری اردوها مشخص کند. وی گفت:

به گزارش قائم آنلاین، عباس آقاکوچکی در گفت و گو ، درباره وضعیت تیم بسکتبال با ویلچر برای شروع اردوهای خود اظهار کرد: هنوز چیزی برای شروع اردوهای تیم بسکتبال با ویلچر مردان مشخص نیست و ما همچنان منتظر هستیم تا کمیته ملی پارالمپیک تکلیف رشته‌های تیمی را برای برگزاری اردوها مشخص کند.

وی گفت: تا جایی که اطلاع دارم اردوهای رشته‌های تیمی قرار است با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک از مهر ماه آغاز شود اما ما به دنبال آن هستیم در صورت امکان و با هماهنگی فدراسیون اولین اردوی خود را تیر یا مرداد در یکی از استان‌های سفید برپا کنیم که البته این مسئله بستگی به مشخص شدن وضعیت انجمن بسکتبال با ویلچر دارد. ما هر زمان که تکلیف انجمن مشخص شود طی جلسه‌ای که با انجمن و فدراسیون خواهیم داشت سعی می‌کنیم اولین اردوی خود را با بازیکنان لژیونر برگزار کنیم تا برنامه‌های خود را در سه ماه آینده پیش ببریم.

آقاکوچکی خاطر نشان کرد: ما سه ماه اول سال را از دست دادیم و سعی داریم با برنامه ریزی که انجام داده‌ایم در سه ماه آینده برنامه‌های خود را به درستی پیش ببریم تا بتوانیم تیم خوبی را برای مسابقات آینده داشته باشیم. ضمن این که باید بگویم چون اکثر بازیکنان ما لژیونر هستند زیاد از برنامه‌ها عقب نیستیم و می‌توانیم تیم هماهنگ و خوبی را برای تیم ملی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی من تشکیل لیگ بسکتبال با ویلچر مردان است. قطعا اگر شرایط به حالت عادی برگردد و اجازه برگزاری لیگ را داشته باشیم همزمان با تشکیل اردو لیگ را نیز برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان خوب را از دل لیگ شناسایی و به تیم ملی دعوت کنیم.

وی افزود: اجرای تمام برنامه‌ها منوط به مشخص شدن وضعیت انجمن بسکتبال با ویلچر است. تا زمانی که وضعیت انجمن مشخص نشود ما نمی توانیم برنامه‌ای را برگزار کنیم.

آقاکوچکی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه تمرینی برای بازیکنان از طریق فضای مجازی داشته‌اید یا خیر اظهار کرد: به اعتقاد من انجام تمرینات مجازی برای بازیکنان بسکتبال با ویلچر زیاد مفید نیست و ما زمانی می‌توانیم بازیکنان را از نظر تکنیک و تاکتیک زیر نظر داشته باشیم که اردو تشکیل شود. به هر صورت شرایط به گونه‌ای نیست که تمام بازیکنان در منزل خود بتواند یک حلقه بسکتبال داشته باشند و تمرینات خود را از طریق منزل پیگیری کنند. ما با درک این موضوع هیچ برنامه تمرینی از طریق فضای مجازی نداشتیم و تلاش بر این است که زودتر اولین اردوی خود را از تیر ماه آغاز کنیم تا بتوانیم برنامه‌های سه ماه آینده خود را به درستی اجرا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 8 =