کد خبر : 216139
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
-

آنری: چرا نژادپرستی از بین نمی‌رود؟

آنری: چرا نژادپرستی از بین نمی‌رود؟

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اکیپ، واکنش‌ها به قتل جورج فلوید توسط پلیس آمریکا همچنان ادامه دارد. این بار نوبت به تیری آنری اسطوره توپچی های لندن  رسید تا واکنش نشان دهد. او نوشت: ما به تغییر فوری نیاز داریم. ما خواستار تغییر هستیم و مهم تر از آن اینکه شایسته تغییر هستیم.

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اکیپ، واکنش‌ها به قتل جورج فلوید توسط پلیس آمریکا همچنان ادامه دارد. این بار نوبت به تیری آنری اسطوره توپچی های لندن  رسید تا واکنش نشان دهد.

او نوشت: ما به تغییر فوری نیاز داریم. ما خواستار تغییر هستیم و مهم تر از آن اینکه شایسته تغییر هستیم. دیگر نژادپرستی کافی است و نباید اجازه داد که چنین اتفاقاتی تکرار شود.

آنری که سابقه حضور در بارسلونا را هم دارد، ادامه داد: چرا باید شاهد چنین اتفاقاتی آن هم در سال ۲۰۲۰ باشیم؟ چرا نژادپرستان برای هر اقلیتی که در تیم آنها وجود داشته باشد کف می‌زنند و آنها را تشویق می کنند اما نوبت به بازیکنان سیاه پوست که می رسد به آنها توهین می کنند؟

او در پایان گفت: چرا همه قوانین و سازوکارهای موجود نمی توانند نژادپرستی را متوقف کند؟ نژاد پرستی مدت‌هاست که وجود دارد. ما در زمانی زندگی می‌کنیم که دیگر نمی توانیم چنین رفتارهایی را تحمل کنیم. نباید نژاد پرستی وجود داشته باشد.

قتل جورج فلوید توسط پلیس آمریکا موجی از خشم و نفرت را در سراسر این کشور و حتی کشورهای دیگر به وجود آورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − ده =