کد خبر : 215604
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
-

هزینه اردوهای راهیان نور دانشجویی زرند صرف سیل زدگان شد

هزینه اردوهای راهیان نور دانشجویی زرند صرف سیل زدگان شد

به گزارش قائم آنلاین، سمنبر میرزایی با اظهار تأسف پیرامون سیل اخیر در استان کرمان توضیح داد: متأسفانه در حادثه سیل اخیر در جنوب استان کرمان به‌ویژه منطقه جازموریان به جمعی از هموطنان عزیزمان خسارات جبران‌ناپذیری وارد شد. برای همدردی و کمک به سیل‌زدگان، دانشگاه  آزاد اسلامی استان کرمان از ساعات اولیه وقوع سیل در پی

به گزارش قائم آنلاین، سمنبر میرزایی با اظهار تأسف پیرامون سیل اخیر در استان کرمان توضیح داد: متأسفانه در حادثه سیل اخیر در جنوب استان کرمان به‌ویژه منطقه جازموریان به جمعی از هموطنان عزیزمان خسارات جبران‌ناپذیری وارد شد. برای همدردی و کمک به سیل‌زدگان، دانشگاه  آزاد اسلامی استان کرمان از ساعات اولیه وقوع سیل در پی امدادرسانی به آسیب‌دیدگان بوده است.

وی ادامه داد: واحد زرند ضمن اعلام همدردی با حادثه‌دیدگان و تسلیت به خانواده‌های جانباختگان خود را موظف به امدادرسانی دانسته. برای همین به همت بسیج اساتید، کارکنان، بسیج دانشجویی و با تصویب در شورای فرهنگی مقرر شد به‌ دلیل لغو اردوی راهیان نور امسال، هزینه این اردو را (سرانه دانشجو) صرف کمک به سیل‌زدگان کند.

میرزایی خاطرنشان کرد:محموله امدادی بیش از ۴۰۰ تخته پتو به ارزش بیش از ۲۶۰ میلیون ریال و بیش از ۱۳۰ تخته پتو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان انار با همکاری رئیس و مدیران واحد انار تهیه و به منطقه جنوب استان کرمان ارسال شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + سیزده =