کد خبر : 215608
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
-

توزیع ۵ هزار ماسک و محلول ضدعفونی در ناوگان حمل‌ونقل درون شهری ساری

توزیع ۵ هزار ماسک و محلول ضدعفونی در ناوگان حمل‌ونقل درون شهری ساری

به گزارش قائم آنلاین، سید سعید حسینی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: تاکنون تعداد ۵ هزار محلول و ماسک بهداشتی به تمامی ناوگان حمل و نقل درون شهری در شهر ساری با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری مرکز استان توزیع شد. وی ادامه داد: برنامه انجام عملیات ضدعفونی و توزیع اقلام بهداشتی برای تمامی سه هزار

به گزارش قائم آنلاین، سید سعید حسینی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: تاکنون تعداد ۵ هزار محلول و ماسک بهداشتی به تمامی ناوگان حمل و نقل درون شهری در شهر ساری با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری مرکز استان توزیع شد.

وی ادامه داد: برنامه انجام عملیات ضدعفونی و توزیع اقلام بهداشتی برای تمامی سه هزار و ۶ دستگاه تاکسی‌ و ۶۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس نیز انجام شده است که همه آن‌ها موظف به رعایت اصول بهداشتی به صورت مداوم هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل شهری، وظیفه جابه‌جایی مسافران را به صورت مداوم برعهده دارد، در تلاشیم تا با انجام اقدام‌های لازم از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنیم.

حسینی متذکر شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مردم تلاش کنند در خانه بمانند و از ناوگان حمل و نقل عمومی در صورت ضرورت استفاده کنند.

وی یادآور شد: ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی شهری به‌صورت روزانه انجام می‌شود و  همچنین ۲۰ مرحله اقلام بهداشتی بین بهره برداران حمل و نقل توزیع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 1 =