کد خبر : 215616
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
-

اردوغان حقوق هفت ماه خود را برای مقابله با کرونا اختصاص داد

اردوغان حقوق هفت ماه خود را برای مقابله با کرونا اختصاص داد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در جریان سخنرانی خود با مردم کشورش گفت: من شخصاً با اهدای هفت حقوق ماهیانه‌ام این کمپین را راه اندازی می‌کنم. وی افزود: اعضای کابینه دولت و قانونگذاران ترکیه نیز ۵.۲ میلیون لیر (۷۹۱ هزار دلار) به این کمپین کمک

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در جریان سخنرانی خود با مردم کشورش گفت: من شخصاً با اهدای هفت حقوق ماهیانه‌ام این کمپین را راه اندازی می‌کنم.

وی افزود: اعضای کابینه دولت و قانونگذاران ترکیه نیز ۵.۲ میلیون لیر (۷۹۱ هزار دلار) به این کمپین کمک کردند.

اردوغان تاکید کرد که هدف از این کمپین حمایت‌های بیشتر برای اقشار کم درآمد ترکیه است که به خاطر تدابیر اتخاذ شده جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی لطمه دیده‌اند.

وی تاکید کرد: ترکیه در مقایسه با دیگر کشورهای که با این ویروس مبارزه می‌کنند از تصمیمات درمانی بهتری برخودار است. ترکیه با سرعت در حال تاسیس بیمارستان‌های جدید و تقویت بیمارستان‌های موجود است.

رئیس جمهور ترکیه همچنین با بیان اینکه کارشناسان ترکیه‌ای به تلاش‌های خود برای تولید دستگاه‌های تنفسی و ساخت یک واکسن برای این ویروس ادامه می‌دهند، تصریح کرد: هدف ما دستیابی به نتایج جدی تا پایان سال جاری میلادی است.

اردوغان گفت: ما قصد داریم تا از تمامی ابزارها برای مهار شیوع ویروس کرونا استفاده کنیم. ترکیه در حال حاضر قادر است تا روزانه بیش از ۱۰ هزار تست کرونا انجام دهد.

رئیس جمهور ترکیه افزود: حدود ۴۱ منطقه و روستا در ترکیه در قرنطینه هستند و من از مردم سراسر کشورم می‌خواهم تا در خانه‌هایشان بمانند.

وی همچنین اشاره کرد که ترکیه با هیچ‌گونه مشکلی در رابطه با تامین مواد غذایی خود مواجه نیست.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت ترکیه، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور ۱۰ هزار و ۸۲۷ تن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =