کد خبر : 212105
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۳۰
-

ممنوعیت ورود به شهرک ساحلی دریاکنار

ممنوعیت ورود به شهرک ساحلی دریاکنار

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا چشمه‌نور در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت اسکان و تخلفات صورت گرفته اظهار کرد: بنابر دستور فرماندار و دادستان بابلسر به اتفاق نماینده دادستان، اماکن نیروی انتظامی و رئیس اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر جلسه‌ای با رئیس هیئت مدیره دریاکنار برگزار شد و رسما اعلام کردیم که از امروز

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا چشمه‌نور در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت اسکان و تخلفات صورت گرفته اظهار کرد: بنابر دستور فرماندار و دادستان بابلسر به اتفاق نماینده دادستان، اماکن نیروی انتظامی و رئیس اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر جلسه‌ای با رئیس هیئت مدیره دریاکنار برگزار شد و رسما اعلام کردیم که از امروز هیچ مسافر و حتی مالک شخصی اجازه ورود به دریاکنار را ندارند و در صورت مشاهده با دستور دادستان پلمب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری اماکن نیروی انتظامی، اتحادیه گردشگری، دادستان و کارشناسان اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و دستگاه‌های اجرایی، تاکنون بیش از ۵۰۰ مورد بازدید در سطح شهرستان بابلسر انجام شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر تصریح کرد: در بازدیدهای صورت گرفته ۱۲ واحد اقامتی متخلف در شهرستان بابلسر شناسایی و پلمب شد.

چشمه‌نور ادامه داد: با هماهنگی دادستان و اماکن نیروی انتظامی، ۴۰ مورد قلیان‌سرا، کافه و سفره‌خانه در محدوده شهر پلمب شده است.

وی یادآور شد: به بیش از ۲۰ نفر از تابلو به‌دستان خانه و ویلا استیجاری تذکر داده شده و تمام تبلیغات و تابلوها در این خصوص جمع‌آوری شده و اعلام کردیم در صورت فعالیت مجدد، تابلو جمع‌آوری و شخص مورد نظر بازداشت می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلفات با شماره ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ تماس حاصل کنند و  تمام موارد اعلام شده از سوی شهروندان در سامانه تلفنی بررسی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =