کد خبر : 210375
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
-

مصوبه ترخیص خودروهای خارجی در گمرکات ابلاغ شد

مصوبه ترخیص خودروهای خارجی در گمرکات ابلاغ شد

به گزارش قائم آنلاین، سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت در نامه‌ای به مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک تصویب نامه واردات خودروهای دپو شده در گمرکات اجرایی را ابلاغ کرد. در این بخشنامه آمده است مصوبه ۱۵۲۶۷۶/ ۵۷۳۹۴ه مورخ ۹۸/۱۱/۲۹ هیئت محترم وزیران در خصوص ترخیص

به گزارش قائم آنلاین، سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت در نامه‌ای به مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک تصویب نامه واردات خودروهای دپو شده در گمرکات اجرایی را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است مصوبه ۱۵۲۶۷۶/ ۵۷۳۹۴ه مورخ ۹۸/۱۱/۲۹ هیئت محترم وزیران در خصوص ترخیص خودروهای سواری موجود در گمرکات اجرایی جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می گردد خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات لازم به عمل آید.

همچنین در ادامه علی وکیلی مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گمرک ایران مورخ ۵ اسفند ماه این بخشنامه را به گمرکات اجرایی برای عملیاتی شدن ارسال کرد.

به گزارش فارس، پیشتر مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک عنوان کرده بود حدود ۲ تا ۳ هزار خودرو با مصوبه دولت قابلیت ترخیص دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + سه =