کد خبر : 208671
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
-

خادمی: نماینده باید وکیل مردم باشد

خادمی: نماینده باید وکیل مردم باشد

به گزارش قائم آنلاین، هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو ، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری به در راس بودن مجلس شورای اسلامی باز می‌گردد. مجلس زمانی در راس امور قرار می‌گیرد که نیروهایی سالم، پاک‌دست، کاردان و متخصص وارد مجلس شده و دغدغه‌ای جز

به گزارش قائم آنلاین، هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو ، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری به در راس بودن مجلس شورای اسلامی باز می‌گردد. مجلس زمانی در راس امور قرار می‌گیرد که نیروهایی سالم، پاک‌دست، کاردان و متخصص وارد مجلس شده و دغدغه‌ای جز منافع مردم و نظام نداشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی نمایندگان قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین است. نمایندگان باید وکیل مردم باشند نه این‌که وکیل‌الدوله باشند. نماینده باید با تعهد و پاک‌دستی برامور اجرایی نظارت کند.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زمانی که افرادی شجاع و انقلابی به مجلس راه پیدا کنند قطعا با شجاعت از حقوق مردم دفاع کرده و می‌توانند سرنوشت کشور را تغییر دهند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حفظ شأن و حرمت کشور و منافع ملی به خصوص در معاهده‌ها، قراردادها و گفت‌وگوهای بین‌المللی نقش قابل توجهی دارند. ما منابع زیادی در داخل کشور داریم و با برنامه‌ریزی می‌توانیم استفاده حداکثری را از حداقل منابع داشته باشیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که فساد یک بیماری مسری است و باید جلوی آن ایستاد. نمایندگانی که به فکر بیزینس، تجارت و کسب‌وکار باشند قطعا نمی‌توانند به مقابله با این اژدها بروند. مجلس شورای اسلامی نباید خود را کارمند دولت بداند بلکه وظیفه اصلی نمایندگان نظارت بر اجرای قوانین است. نمایندگان نباید به دنبال کار و کاسبی خود باشند.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری باید در الگوی تمام کاندیداها باشد و مردم باید با تحقیق به افرادی پاک‌دست، کاردان و متخصص رای دهند تا کشور بر روی ریل توسعه حرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =