کد خبر : 208040
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

طرح معامله قرن مقدمات اضمحلال اسرائیل را فراهم خواهد کرد

طرح معامله قرن مقدمات اضمحلال اسرائیل را فراهم خواهد کرد

به گزارش قائم آنلاین، سید راضی نوری در گفت‌وگو ، در مورد طرح رئیس جمهوری آمریکا موسوم به معامله قرن، ضمن محکوم کردن آن گفت: این طرح مقدماتی داشته است که از چند وقت پیش در حال انجام بوده. مهم‌ترین آن ترور حاج قاسم سلیمانی و تقویت توهم تضعیف سپاه قدس انقلاب اسلامی است. ترامپ

به گزارش قائم آنلاین، سید راضی نوری در گفت‌وگو ، در مورد طرح رئیس جمهوری آمریکا موسوم به معامله قرن، ضمن محکوم کردن آن گفت: این طرح مقدماتی داشته است که از چند وقت پیش در حال انجام بوده. مهم‌ترین آن ترور حاج قاسم سلیمانی و تقویت توهم تضعیف سپاه قدس انقلاب اسلامی است. ترامپ فکر می‌کرد که با به شهادت رساندن سردار سپاه قدس می‌تواند نیروی مقاومت را تضعیف کند در حالی که اینگونه نیست. جبهه مقاومت یک جبهه مردمی است که خیزش می‌کند و چراغ خیانت قرن را خاموش می‌کند.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: ترامپ آدامس می‌جود و نتانیاهو مشروب می‌خورد و از آن سوی مرزها برای اسلام و سرزمین مسلمین تصمیم‌گیری می‌کنند. طرح معامله قرن،‌ در واقع حراج سرزمین فلسطینی‌ها است. ملت‌های مسلمان باید در برابر این طرح‌ بایستند زیرا بعضی از دولت‌های منطقه واکنش خاصی نشان نمی‌دهند پس انتظار ما از ملت‌ها ایستادن در برابر این طرح است.

نماینده مردم شوش در مجلس با بیان اینکه ‌«ملت‌های منطقه پیش از این طرح در بزنگاه‌های تاریخی بیداری اسلامی را تجربه کرده‌اند» اظهار کرد: اگر به نقشه سرزمین فلسطین نگاه کنیم و بندهای مختلف طرح موسوم به صلح را مطالعه کنیم، متوجه ظالمانه و گستاخانه بودن این طرح خواهیم شد. راه امام و رهبری حذف غده سرطانی منطقه یعنی اسرائیل است. رژیم صهیونیستی ذره ذره می‌خواهد سرزمین‌های منطقه را تسخیر کند. اصلی‌ترین راه مبارزه با این غده سرطانی مبارزه ملت‌ها در برابر معامله قرن است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با ارجاع به تاریخ مبارزه یمنی‌ها با آل‌سعود گفت: تاریخ این مبارزات نشان می‌دهد که جبهه مقاومت راهی جز شهادت و ایثار ندارد. من فکر می‌کنم که طرح معامله قرن بیش از اینکه بخواهد برای ترامپ نفعی داشته باشد، ضرر دارد. این اهانت به سرزمین فلسطینی‌ها خوشبختانه مقدمه‌ای برای نابودی و اضمحلال اسرائیل فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =