کد خبر : 207012
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
-

لزوم حضور همگانی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس

لزوم حضور همگانی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس

به گزارش قائم آنلاین،  آیت‌الله محمدی لائینی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان نکا و معارفه امام جمعه جدید این شهرستان با اشاره به حضور چشمگیر مردم نکا و در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: توفیق حضور ۲۳ سال در مسند امامت جمعه در این شهرستان بدون کمترین چشم داشت داشته‌

به گزارش قائم آنلاین،  آیت‌الله محمدی لائینی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان نکا و معارفه امام جمعه جدید این شهرستان با اشاره به حضور چشمگیر مردم نکا و در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: توفیق حضور ۲۳ سال در مسند امامت جمعه در این شهرستان بدون کمترین چشم داشت داشته‌ و خدا را شاکر هستم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خواستار برگزاری پرشور و پرجمعیت نماز جمعه در شهرستان نکا شد و خاطرنشان کرد: نماز جمعه را پرشور و پر جمعیت حتی بهتر از گذشته گرم داشته باشید چراکه نماز جمعه مال شخص نیست بلکه مال انقلاب، نظام و شهدا بوده و همه باید این سنگر انقلاب را محکم و باشکوه نگه بداریم.

این مسئول اضافه کرد: نمازگزاران نماز جمعه ما از حداقل خدمات از ایاب و ذهاب و همینطور گرمایش و سرمایشی مناسبی برخوردار نبوده و نیستند اما با این شرایط مردم نه به سرما و نه گرما و نه زحمت ایاب و ذهاب توجه نکردند و توجه خود به میعادگاه نماز جمعه و شهدای عزیز ما را عملی کردند.

وی گفت: ۲۲ بهمن امسال باید از هر سالی باشکوه‌تر باشد، انتخابات امسال و حضور در پای صندوق‌های رأی از هر سالی باید پرشکوه باشد بلکه به حضور حداکثری نیز قانع نیستیم بلکه حضور همگانی باید داشته باشیم.

محمدی لائینی تصریح کرد: حضور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با چهلم سردار شهید سلیمانی و همرزمانشان مقرون شده که با یاد و خون آن‌ها همزمان است که باید شور، شکوه و شعور راهپیمایی ما در ۲۲ بهمن و انتخابات موجب تحسین و خوشحالی امام زمان(عج)، امام راحل و روح شهدا باشد.

وی افزود: همه باید در خدمت علمدار انقلاب اسلامی، رهبری نظام یعنی امام خامنه‌ای باشیم و همه اقشار مردم و مسئولان باید پای کار انقلاب با حضور گسترده در برنامه‌های انقلاب ازجمله ۲۲ بهمن و انتخابات باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + ده =