کد خبر : 207038
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
-

سپاهان از سد فولاد گذشت

سپاهان از سد فولاد گذشت

به گزارش قائم آنلاین، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی دیگر پیگیری شد. در این مسابقه تیم‌های سپاهان و فولاد از ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. سپاهان در نهایت موفق شد این دیدار را با پیروزی دو بر یک به پایان برساند. گل‌های سپاهان را کی‌روش

به گزارش قائم آنلاین، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی دیگر پیگیری شد. در این مسابقه تیم‌های سپاهان و فولاد از ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. سپاهان در نهایت موفق شد این دیدار را با پیروزی دو بر یک به پایان برساند. گل‌های سپاهان را کی‌روش استنلی و محمد محبی به ثمر رساندند. برای فولاد نیز بیت سعید گلزنی کرد.

سپاهان در هر دو نیمه به توپ و میدان مسلط بود و موقعیت‌های بیشتر و خطرناک‌تری به دست آورد. البته فولاد هم در دقایقی به بازی مسلط می‌شد و سعی می‌کرد روی دروازه سپاهان خطر ایجاد کند که در نهایت موفق شد در دقیقه ۸۱ توسط حسن بیت سعید به گل برسد.

از حواشی این بازی می‌توان به اعتراض‌های نیمکت نشینان فولاد به تصمیمات داور اشاره کرد که باعث شد در نیمه اول یکی از اعضای کادر فنی فولاد اخراج شود و نکونام نیز در نیمه دوم کارت زرد بگیرد.

سپاهان با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. فولاد نیز با ۲۴ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − پنج =